اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد گیلان:

تحقق حماسه سیاسی با همت رسانه‌ها رقم می‌خورد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: رسانه‌ها با ایجاد امید و آرامش در جامعه تحقق حماسه سیاسی را رقم می‌زنند.

تحقق حماسه سیاسی با همت رسانه‌ها رقم می‌خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حمید حاذق‌نیکرو امروز در جمع مدیران رسانه‌های این استان با تأکید بر نقش فعال رسانه‌ها در تحقق حماسه سیاسی، اظهار کرد: رسانه‌ها با فعالیت دقیق و سنجیده در عرصه انتخابات رکن اصلی تحقق حماسه سیاسی هستند.

وی با بیان اینکه مطبوعات رکن اساسی تحقق مردم‌سالاری دینی است، گفت: رسانه‌ها باید از تبلیغات کاذب و ورود افراد ناکارآمد و غیرمفید به عرصه انتخابات و تبلیغات جلوگیری کنند.

این مسئول تبلیغ برای تحقق سیاسی با آموزه‌های دینی و قوانین الهی در طول انتخابات را مورد تاکید رسانه‌های قرار داد.

وی با اشاره به اینکه تمام مردم جامعه به نحوی با رسانه‌ها ارتباط دارند، اذعان کرد: رسانه‌ها باید در ترویج فرهنگ قرآنی و سبک زندگی پیشگام باشند.

*دشمن قلب‌ها را هدف گرفته است

حاذق‌نیکرو به عملیات روانی و جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمن قلب‌ها را هدف گرفته تا بتواند در انسان‌ها نفوذ کند.

وی با تصریح بر اینکه رسانه‌های جمعی در رونق بخشیدن به انتخابات نقش مهمی دارند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند آرا و نیازهای واقعی مردم را به مسئولان منتقل کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان یادآور شد: رسانه‌ها باید با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر پرهیز از متشنج کردن فضای انتخابات، به بیان اهمیت و ضرورت حضور پرشور و موثر مردم در این حماسه سیاسی بپردازند.

وی از رسانه‌ها خواست تا تلاش خود را برای شرکت همه‌جانبه مردم در انتخابات و حضور گسترده آنها صرف کنند.

حاذق‌نیکرو با اشاره بر ضرورت اخلاق حرفه‌ای و رسانه‌ای در حوزه انتخابات، متذکر شد: رسانه‌ها با فعالیت خود در زمینه‌سازی برای انتخابات، اهمیت حضور مردمی و آماده‌سازی آنها برای شرکت و فعالیت در صحنه‌های سیاسی نقش زیادی دارند.

وی اذعان کرد: با توجه به نقشی که مردم در انتخابات دارند باید در رسانه‌ها برای پررنگ جلوه دادن این نقش و زمینه‌سازی در راستای حضور گسترده و حداکثری در انتخابات تلاش مضاعفی صورت گیرد.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به تأثیرگذاری رسانه‌ها می‌توانند مسئولان را در برگزاری هر چه باشکوه برپا کردن این انتخابات یاری دهند، خاطرنشان کرد: ایجاد آرامش و امید آفرینی از وظایف مهم رسانه‌ها در برگزاری انتخابات است.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول