اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

خلق حماسه سیاسی با فتح عظیم خرمشهر برابری می‌کند

فرماندار قروه گفت: حماسه فتح خرمشهر نمودی از حماسه سیاسی ملت ایران بود که با ایمان و استقامت و بیداری به پیروزی رسید و خلق حماسه سیاسی با فتح عظیم خرمشهر همانندی می‌کند.

خلق حماسه سیاسی با فتح عظیم خرمشهر برابری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر اظهار کرد: حماسه سیاسی در فتح خرمشهر تبلور یافت که ملت همیشه بیدار ایران اسلامی در شرایطی نابرابر توانست با اراده‌های استوار و ایمانی راسخ، تحت فرمان ولایت‌فقیه دشمنان را به عقب براند و پیروزی عظیم را در خرمشهر بلکه در تمام ایران محقق سازد.

وی تاکید کرد: این ملت با روحیه ایثار و شهادت‌طلبی همواره و در تمام سال‌های بعد از انقلاب حماسه آفرین بوده و هیچ‌گاه از اعتقادات و ارزش‌های دوران دفاع‌مقدس و راه شهدا فاصله نگرفته و این را با حضور همیشگی و دشمن‌شکن خود ثابت کرده است.

فرماندار قروه گفت: حماسه فتح خرمشهر نمودی از حماسه سیاسی ملت ایران بود که با ایمان و استقامت و بیداری به پیروزی رسید.

وی اضافه کرد: سوم خردادماه نقطه عطف دفاع مقدس و کارنامه درخشان ایستادگی و مقاومت ایران در برابر متجاوزین و زورگویان تا دندان مسلح بود که به مدد خداوند متعال شکل گرفت.

شیخی‌زاده نقش‌آفرینی 34 ساله ملت با رقم‌زدن حماسه‌‌های گوناگون در طول تاریخ انقلاب اسلامی، خلق حماسه سیاسی 24 خرداد را هم‌طراز با فتح عظیم خرمشهر دانست.

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر ضربه‌ای سهمگین و کمرشکن به توان رزمی و جنگ طلبی‌های دشمن مهاجم وارد ساخت که در یک تحلیل فشرده باید گفت: فتح خرمشهر موجب شد تا توازن نظامی مورد نظر امریکا در منطقه خاورمیانه بر هم بخورد.

وی در پایان به برنامه‌های شهرستان قروه در سال‌روز آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی، دیدار با خانواده 6 شهید سرافراز عملیات بیت‌المقدس، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه فرهنگی  هنری، ویزیت رایگان و مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌هایی است که در گرامیداشت سوم خرداد در این شهرستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/79009/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول