اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قروه:

پیروزی در حماسه سیاسی پیش زمینه توفیق در حماسه اقتصادی است

امام جمعه قروه گفت: مشارکت مردم در انتخابات 24 خرداد سرنوشت‌ساز است چرا که پیروزی در حماسه سیاسی پیش زمینه توفیق در حماسه اقتصادی است.

پیروزی در حماسه سیاسی پیش زمینه توفیق در حماسه اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام صفرعلی احیا امروز در جلسه شورای اداری قروه با بیان این مطلب گفت: حضور حداکثری در انتخابات معادلات سیاسی جهان را تغییر خواهد داد و موجب تغییر گفتمان دشمنان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

امام جمعه قروه اهمیت میزان مشارکت مردم در انتخابات را بسیار حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: مردم شهرستان قروه به تبع از مردم کردستان و ملت ایران همواره از مسئولان جلوتر بوده و در برخی موارد دغدغه خاطر مسئولان حضور مردم در صحنه انتخابات است، اما مردم طوری عمل کرده‌اند که مسئولان را مبهوت کرده است.

احیا اضافه کرد: مردم این بار نیز نشان خواهند داد که با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان خواهند زد، چرا که نظام اسلامی برای یک جهش بزرگ آماده شده و باید از این گردنه عبور کند.

وی تاکید کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خردادماه امسال نظام را کمک خواهد کرد تا از گردنه عبور و در مسیر سربالایی پیشرفت و رسیدن به قله مرجعیت جهانی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری بر مشروعیت مردمی و امنیت همه جانبه و کارآمدی نظام در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی خواهد افزود، تصریح کرد: این حماسه موجبات تقویت و تحکیم امنیت فضای کسب و کار و تحکیم همه جانبه بنیان‌های توسعه و پیشرفت کشور را در راستای رشد تولید ملی شده  و زمینه عزم عمومی ملت سرافراز ایران در دفاع از سه عنصر ارزشمند امنیت ملی، منافع ملی و وحدت ملی در تحقق این دو حماسه بزرگ فراهم خواهد ساخت.

امام جمعه قروه حضور حماسی در انتخابات را زمینه‌ساز رسوایی هر نوع جریان سیاسی و جناحی را که بخواهد بر عزم و اراده ملت بزرگ ایران در خلق دو حماسه عظیم خللی وارد کند، اعلام کرد و افزود: هر جریان سیاسی که بخواهد بر وحدت کلمه مردم در خلق حماسه سیاسی و اقتصادی خللی وارد نماید، مطرود ملت سلحشور ایران و محکوم به همکاری با دشمنان انقلاب اسلامی خواهد بود.

به گفته حجت‌الاسلام احیا، اقتدار نظام در منطقه و ناامیدی دشمنان از حمله به کشورمان و تضعیف ایران در منطقه و جهان نیز بی‌تاثیر از انتخابات ریاست جمهوری نیست و به همین دلیل تصمیم‌گیری شجاعانه و افتخارآمیز ملت ایران در انتخابات در تصمیم سازی‌های داخلی و بین‌المللی نقش‌آفرین است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی عمیق و گسترده دشمنان نظام جمهوری اسلامی با یکدیگر برای مقابله با موجودیت مقاومت اسلامی در سطح بین‌الملل با سردمداری رژیم صهیونیستی، امپریالیسم جهانی و ارتجاع منطقه اظهار داشت: امروزه در نقاط مختلف جهان هر جایی که صدایی از مقاومت و ایستادگی و اسلام‌گرایی شنیده می‌شود، می‌بینیم که چگونه این سه ضلع مثلث شوم به سوی مردم آن دیار وحشیانه حمله می‌برند.

امام جمعه در پایان سخنان خود گفت: امروز باید با عنایت به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی یکی از اقدامات مهم و افتخارآمیز برای مسئولین و مردم در نظام جمهوری اسلامی این است که بتوانند این انسجام و این هیمنه استکباری را که از این سه ضلع شوم به وجود آمده بشکنند.

انتهای پیام/79009/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول