اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور نخبگان سازمان بسیج:

خلق حماسه سیاسی ضامن تداوم پیروزی است/ سپاه له یا علیه هیچ کاندیدایی وارد عرصه نمی‌شود

معاون امور نخبگان سازمان بسیج مستضعفین گفت: خلق حماسه سیاسی ضامن تداوم پیروزیهای ملت ایران است و اوج حماسه این ملت سرافراز 24 خرداد ماه خواهد بود.

خلق حماسه سیاسی ضامن تداوم پیروزی است/ سپاه له یا علیه هیچ کاندیدایی وارد عرصه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، سردار علی نصراصفهانی امروز در نشست سیاسی و روشنگری با بیان این مطلب گفت: ایرانیان ملت حماسه‌سازی هستند که اوج حماسه خود را در انتخابات 24 خرداد خلق خواهند کرد.

وی افزود: نگاه و حرکت حماسی باید با احساس مسئولیت بیشتر که از تکلیف دینی سرچشمه می‌گیرد پس از خلق حماسه سیاسی همچنان تداوم یابد.

وی با اشاره به استیصال آمریکا و اسراییل از فراگیر شدن اندیشه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب در دنیا تاکید کرد: امروز خط مقدم ملت مقام ایران، غزه، آمریکای جنوبی، آفریقا  و هر جبهه دیگری است که غرب قصد تسلط بر آن را دارد.

معاون امور نخبگان سازمان بسیج گفت: امروز دشمنان داغ شکست‌های فراوانی را از ملت ایران بر سینه دارند و از این رو همه تلاش خود را برای سنگ‌اندازی در مسیر خلق حماسه سیاسی به کار بسته‌اند اما این بار نیز راه به جایی نخواهند برد.

وی دلیل تنگ‌تر شدن حلقه محاصره دشمن علیه ملت ایران را پیروزی‌های پی در پی این ملت در عرصه مقابله با توطئه‌ها و ترفندهای آنان برشمرد و افزود: دشمن هر از دری علیه ما وارد می‌شود با شکستی مفتضحانه مأیوس‌تر می‌شود.

به گفته سردار نصر، دشمنان بیشتر از هر زمان دیگری در مخمصه و ناامیدی کامل از دستیابی به اهداف شوم خود به سر می‌برند.

سردار نصر از دشمنان به مثابه حیوانی محصور نام برد که برای رهایی خود به هر چیزی چنگ می‌اندازد و افزود: امروز شرایط خاصی برای کشور ما در پیش روست که عبور از آن نیازمند پیروی از سیره آزادگی ائمه اطهار (س) است.

وی با بیان اینکه انتخابات از فرصت‌های مهم و تعیین کننده‌ای است که دشمنان قصد سوءاستفاده از آن را دارند، خاطرنشان کرد: ملت ما ملت حماسه‌ساز در آزادی خرمشهر و کردستان است و این بار نیز با حماسه سازی در عرصه سیاسی بار دیگر طعم چندین باره مذلت را به دشمنان می‌چشاند.

وی با اشاره به طرح برخی مسایل از سوی افراد در زمینه اعلان چراغ سبز و مذاکره با آمریکا تصریح کرد: اگر قرار بود ملت ایران تسلیم استکبار شود، در روزهای جنگ که در اوج تحریم بود این کار را می‌کرد نه الان که تمامی ابرقدرت‌ها در برابر عظمت این ملت سر تعظیم فرود آورده‌اند.

سردار نصراصفهانی با بیان اینکه خط و خطوط کلی و نقشه راه از سوی رهبر معظم انقلاب برای حماسه‌سازی ترسیم شده است گفت: وظیفه ما در این راستا انتخاب بهترین فرد از بین افرادی است که از سوی شورای نگهبان انتخاب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه افراد متکبر، مغرور و خود بزرگ بین به درد اداره دولت نمی‌خورند تصریح کرد: این افراد هرچند در دوره‌ای انقلابی بوده‌اند اما جایی در میان مردم ندارند.

معاون امور نخبگان سازمان بسیج مستضعفین در پایان تاکید کرد: سپاه و بسیج در انتخابات له یا علیه هیچ کاندیدایی وارد عرصه نخواهد شد.

انتهای پیام/79009/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول