اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد کازرون خبر داد

برپایی جشنواره عکاسی دیجیتال با موضوع «حماسه سیاسی» در کازرون

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون از برپایی نخستین جشنواره عکاسی دیجیتال با موضوع «حماسه سیاسی» در خرداد ماه امسال در این شهرستان خبر داد.

برپایی جشنواره عکاسی دیجیتال با موضوع «حماسه سیاسی» در کازرون

محمدرضا خنشا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: از آنجایی که جامعه فرهنگ و هنر با حضور گسترده خود در تمام عرصه‌های انقلاب به ویژه انتخابات نقش اساسی ایفا می‌کند، در این راستا این اداره تصمیم به برپایی جشنواره آثار هنرمندان رشته عکاسی دیجیتال گرفته است.

وی به چگونگی برگزاری نخستین جشنواره عکاسی دیجیتال در شهرستان کازرون اشاره کرد و گفت: این جشنواره در میان ارائه آثار دوربین‌های دیجیتال و تلفن همراه شرکت‌ کنندگان با موضوع حماسه سیاسی از مراحل گوناگون حضور مردم در انتخابات به ویژه انتخابات پیش رو برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون افزود: علاقمندان حضور در این جشنواره می‌توانند بدون محدودیت سنی تا پایان اردیبهشت ماه جاری برای ثبت نام به مجتمع آموزشی پارسیان نو این شهر مراجعه کنند.

خنشا، مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا 28 خرداد ماه امسال اعلام و تصریح کرد: برای تشویق شرکت‌ کنندگان در این جشنواره، کارگاه آموزشی یک‌روزه عکاسی دیجیتال به صورت رایگان و با حضور اساتید عکاسی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: به برگزیدگان این جشنواره هدایای ارزشمندی به همراه لوح سپاس توسط این اداره اهدا می‌شود.

این مسئول در بخش دیگر سخنانش، برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی، اجرای کنسرت موسیقی پاپ به مدت سه شب، برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان به مدت یک هفته و برگزاری آزمون قرآنی و برگزاری چند برنامه متنوع دیگر را از اهم فعالیت‌های دوماهه سال جاری این اداره در شهرستان کازرون برشمرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون در پایان از برگزاری شب شعر انتظار به مناسبت میلاد باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) در تیر ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: این مراسم باشکوه با همکاری انجمن شعر و ادب فارسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول