اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

خلق حماسه سیاسی و اقتصادی کلید ورود به تأسیس تمدن بزرگ اسلامی است

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: خلق حماسه سیاسی و اقتصادی کلید ورود به تأسیس تمدن بزرگ اسلامی است.

خلق حماسه سیاسی و اقتصادی کلید ورود به تأسیس تمدن بزرگ اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مینو اصلانی صبح امروز در نخستین مجمع استانی بسیج جامعه زنان که با حضور نخبگان بسیجی در حسینیه شهدای سپاه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: اگر ملت ما تلاش کند و حماسه بیافریند، ایران اسلامی به عنوان دروازه‌ای به سمت تمدن اسلامی می‌تواند دریچه گفتمان آینده جهان باشد.

وی تصریح کرد: اگر سستی و کاهلی کنیم و نتوانیم الگوی جامعی از انقلاب اسلامی ارائه دهیم، شاید سال‌ها طول بکشد تا دوباره اسلام به عنوان تمدن بزرگ بشری مطرح شود.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود: اگر انقلاب اسلامی در این برهه الگوی کاملی را ارائه و حضوری حماسی از خود نشان دهد، دنیا به این نتیجه خواهد رسید که این تمدن قابل اعتماد است و می‌تواند به عنوان گفتمان غالب بشریت شکل بگیرد و بر مبنای تمدن اسلامی، آینده بشر رقم بخورد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: شهید مطهری در مورد حماسه می‌فرماید «حماسه زمانی شکل می‏گیرد که یک محیط سنگین رویارویی با دشمن قرار بگیرد و حق‏مداران با تمام قدرت ایستادگی کنند».

اصلانی افزود: استکبار جهانی بارها انقلاب اسلامی و مقاومت مردم را مورد آزمایش قرار داده است؛ به ویژه در هشت سال دفاع مقدس که شکست سختی از این مقاومت‌ها خوردند؛ چرا که ملت ایران با فرهنگ عاشورایی به نبرد دشمنان دین و ارزش‌های دینی می‌رود.

وی تصریح کرد: ایرن از پنج جبهه سیاسی، اقتصادی،‌ فرهنگی- اجتماعی، علمی - فناوری و امنیتی در  تقابل با استکبار است.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در ابتدا به تقابل ایران با استکبار در جبهه سیاسی و بحث جنبش سران غیرمتعهدها اشاره کرد و گفت: دشمن با استفاده از شایعه‌پراکنی‌ها معتقد بود که کسی در این جنبش شرکت نخواهد کرد که به لطف خدا مقتدرانه سران کشورهای بزرگ شرکت کردند و این یک شکست سیاسی بزرگی برای غرب بود.

اصلانی افزود: از دیگر اقدامات استکبار در جبهه سیاسی علیه ایران،‌ حمایت از مخالفان انقلاب، صدور قطعنامه‌های پی در پی، دامن زدن به ایران‏هراسی، بسیج‌هراسی و ... که جمهوری اسلامی در جبهه سیاسی مقتدرانه حضور پیدا کرد و از جمله حضور اندیشمندان، نخبگان در همایش‌های بزرگ ایرانی و اسلامی محقق شد.

وی بیان داشت: تقابل حق و باطل از ابتدای خلقت وجود داشته و فصل‌الختام این تقابل حماسه عاشوراست که اگر در هر جریان و اتفاقی آن ملت عاشورایی برخورد کردند، حتما پیروز می‌شوند و در فتنه 88 ملت ایران با قیام عاشورایی خود این را به همگان ثابت کردند.

انتهای پیام/74007/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول