اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان بوشهر:

حضور حداکثری پای صندوق‌‌های رأی نیمی از حماسه سیاسی است

فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: حضور حداکثری پای صندوق‌‌های رأی نیمی از حماسه سیاسی است.

حضور حداکثری پای صندوق‌‌های رأی نیمی از حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فتح‌الله جمیری پیش از ظهر امروز در دیدار با بسیجیان و پاسداران دشتستان اظهار داشت: بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در مسیر پیشرفت و موفقیت کشور گام برداشته و هر روز شاهد موفقیت بیشتر این نهاد هستیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به ماه رجب افزود: ماه رجب، ماه امیرالمؤمنین علی (ع)، ماه شعبان ماه رسول خدا (ص) و ماه رمضان ماه خدا و امت اسلامی است که ما باید این ماه‌ها را قدر بدانیم و از آن استفاده کنیم.

جمیری تصریح کرد: پاسداران ما اگر می‌خواهند از پاسداری، پاسداری کنند باید رجب، شعبان و رمضان را بشناسند و با فضایل آنها آشنا باشند.

وی تأکید کرد: کارکنان سپاه باید در بعد اعتقادی و سیاسی ابتدا به خود توجه کنند و در مرحله بعد به ساختن بنیه اعتقادی و فکری خانواده‌هایشان بپردازند چرا که اگر خود را نشناسیم و اعمالمان را اصلاح نکنیم نمی‌توانیم از خانواده‌هایمان پاسداری کنیم.

جمیری خاطر نشان کرد: پاسداری که از خود و خانواده‌اش پاسداری کرد می‌تواند از انقلاب نیز دفاع کند و بعد از دفاع از انقلاب است که می‌تواند به خلق حماسه سیاسی و اقتصادی دست بزند.

این مسئول ابراز داشت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی به این معنی است که نیمی از حماسه سیاسی انجام شده است و خانواده‌های ما باید خانواده‌ای باشند که در تمام اجتماع، حماسه سیاسی ایجاد کنند.

انتهای پیام/2452/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول