اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر مطرح کرد

اطلا‌ع‌رسانی مهندسی شده برای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: اطلاع‌رسانی مناسب، مهندسی شده، واقعی و تهییج کننده از الزامات تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی است .

اطلا‌ع‌رسانی مهندسی شده برای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام سید نورالله موسوی نیا صبح امروز در همایش مدیران روابط عمومی ادارات تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی به ویژه در دستگاه‌های فرهنگی بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید مجهز به سلاح دانش روز شده و از این طریق رسالت خود را انجام دهند.

وی با اشاره به جایگاه روابط عمومی‌ها در اطلاع رسانی و برقراری ارتباط دو سویه بین مجموعه با دنیای پیرامون و گروه‌های هدف اضافه کرد: روابط عمومی به عنوان چشم و چراغ مجموعه عمل می‌کند و می‌تواند عامل انعکاس بهینه خدمات انجام شده توسط مجموعه مربوطه باشد.

موسوی نیا با اشاره به رسالت خطیر روابط عمومی‌ها در اطلاع رسانی صحیح و اصولی افزود: روابط عمومی‌ها در پروسه آگاهی افکار عمومی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مجموعه و دستیابی مدیران به افکار عمومی و جریان آزاد اطلاعات و ارتباطات، مسئولیتی خطیر بر عهده دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به نقش راهبردی روابط عمومی‌ها در تبیین و تشریح منویات مقام معظم رهبری ادامه داد: نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی رسالت خطیر روابط عمومی‌ها را در اثربخشی این تصمیم خردمندانه معظم له با استفاده از ابزار دیجیتال و الکترونیک صد چندان می‌کند.

وی در پایان با تاکید بر لزوم پیروی از منویات مقام معظم رهبری گفت: اطلاع‌رسانی مناسب، مهندسی شده، واقعی و تهییج کننده از الزامات تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی بوده و لازم است روابط عمومی‌ها به دور از جناح بندی سیاسی و در چارچوب قانون در انتخابات پیش رو نهایت تلاش خود را در راستای زمینه سازی حضور حداکثری آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی به کار گیرند.

موسوی‌نیا گفت: نقش روابط عمومی‌ها در تحقق هرچه مطلوب‌تر حماسه سیاسی بی‌نظیر است و می‌توانند در سال جاری در تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب به عنوان سال ‏حماسه سیاسی حماسه اقتصادی نقش‌آفرین باشند.‏

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: خلاقیت و ارائه ایده‌های کاربردی و راهگشا از ویژگی‌های بارز روابط عمومی‌های موفق به شمار می‌رود.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول