اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

خلق حماسه سیاسی سقوط آمریکا و رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: ‌خلق حماسه سیاسی سقوط آمریکا و رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد و تسریع کننده ایران در رسیدن به قله‌های پیشرفت است.

خلق حماسه سیاسی سقوط آمریکا و رژیم صهیونیستی را سرعت می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی در همایش روشنگری بسیجیان در مسجد سیدهای اراک اظهار داشت: بسیج و سپاه به هیچ عنوان حق حمایت و دخالت مصداقی در انتخابات را ندارند و به عنوان شمشیر و یاور ولایت از گفتمانی حمایت می‌کنند که موجب تقویت اسلام ناب محمدی شود.

وی تصریح کرد: در انتخابات آتی بسیجیان از اسلام ناب محمدی که موجب وحشت و نگرانی دشمنان به ویژه آمریکا و صهیونیست است دفاع می‌کنند و رای می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج و سپاه در عرصه انتخابات مسئولیت تبیین و روشنگری برای مردم را بر عهده دارند خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان نباید وارد فضای توهین، تخریب و هیجانات کاذب و افشاگری بشویم.

تویسرکانی با تاکید بر اینکه تعصب بسیج بر ولایت و ولایت‌مداری است و باید بسیجیان گفتار و رفتارشان مبتنی بر تقوا باشد، تاکید کرد: برای خلق حماسه سیاسی نباید از مسیر تقوا و انصاف خارج شد.

وی برخورداری از اخلاق انتخاباتی در آستانه خلق حماسه سیاسی را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: باید در آستانه انتخابات اخلاق و معنویت سیاسی را رعایت کرد و آنچه شایسته نظامی که دایه‌دار اسلام ناب محمدی است به جهانیان اثبات کرد.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: خلق حماسه سیاسی سقوط آمریکا و رژیم صهیونیست را سرعت می‌بخشد و تسریع کننده ایران در رسیدن به قله‌های پیشرفت است.

تویسرکانی افزود: هر کس را شورای نگهبان تایید کرد صالح است و افراد باید بدون وارد شدن به فضای توهین و تخریب و افشاگری اصلح را انتخاب کنند.

وی با اشاره به شاخص‌های فرد اصلح در بیانات مقام معظم رهبری گفت: اصلح کسی است که اسلام را برای اداره جامعه کامل بداند، از ولایت فقیه تبعیت کامل داشته باشد، توان و کارآمدی لازم را برای اداره کشور داشته باشد و دشمن از انتخاب آن فرد خوشحال نشود.

وی خاطر نشان شد: کاندیدای اصلح کسی است که به دنبال تحقق شاخص‌های اسلام ناب محمدی باشد.

انتهای پیام/87002/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول