اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی شوشتر خبر داد

آغاز برداشت جو از 4 هزار هکتار اراضی شوشتر

رئیس اداره جهادکشاورزی شوشتر از آغاز برداشت جو در این شهرستان خبر داد و گفت: برداشت بیش از 4 هزار هکتار از اراضی زیر کشت جو در این شهرستان آغاز شده است.

آغاز برداشت جو از 4 هزار هکتار اراضی شوشتر

نادر پوررکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد:  برداشت جو از سطح 4 هزار و 150 هکتار از اراضی زیر کشت این شهرستان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

وی در این باره افزود: 4 هزار و 150 هکتار از اراضی این شهرستان به زیر کشت جو رفته است و همزمان با به پایان رسیدن برداشت گندم برداشت این محصول از مزارع آغاز شده است.

پوررکنی درباره برداشت جو از سطح اراضی این شهرستان گفت: تاکنون 250 هکتار از مزارع زیر کشت جو این شهرستان برداشت شده است و پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده برداشت این محصول سرعت بیشتری بگیرد.

رئیس اداره جهادکشاورزی شوشتر گفت: با شروع فصل برداشت 7 هزار و 140 تن جو از کشاورزان این شهرستان خریداری می‌شود که این میزان شاهد رشد چشم‌گیری است.

پوررکنی در مورد فروش جو خریداری شده از کشاورزان خاطرنشان کرد: جو خریداری شده در اختیار پرورش دهندگان آبزیان قرار گرفته می‌شود.

*برداشت گندم در مراحل پایانی است

رئیس اداره جهادکشاورزی شهرستان شوشتر گفت: در شرایط کنونی برداشت گندم در مراحل پایانی است و به این دلیل گندم‌کاران در حال آماده سازی اراضی زیرکشت خود برای کشت جدید هستند.

پوررکنی خاطرنشان کرد: گندم‌کاران در شرایط کنونی مزارع خود را برای کشت ذرت در شهرستان شوشتر آماده می‌کنند و در روزهای آینده کشت ذرت آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول