اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حمایت از کشاورزان گلستانی؛

بازرسی‌ از مراکز خرید گندم در گلستان تشدید می‎شود

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: در راستای حمایت از کشاورزان گلستانی دامنه بازرسی‌ها در مراکز خرید استان تشدید می‎شود.

بازرسی‌ از مراکز خرید گندم در گلستان تشدید می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان، سیاوش حسین‎پور اظهار داشت: با تمهیدات اتخاذ شده برای فصل خرید سال‌جاری در هر یک از مراکز خرید تضمینی گندم دولتی، خصوصی و تعاونی یک ناظر از سوی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان برای چگونگی خرید از حیث کمی و کیفی نظارت ویژه‎ای دارد.

وی تصریح کرد: در راستای حمایت از گندم تولید داخلی و زحمات کشاورزان گلستانی، ناظران ویژه‎ای از سوی این شرکت به منظور نظارت مستمر در مراکز یاد شده مستقر می‎شوند تا از بروز هرگونه مشکل و ایراد احتمالی در امر تحویل گندم تا حد امکان جلوگیری کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان افزود: از مهمترین وظایف این ناظران، بازرسی بر مراحل تخلیه محموله‎ها، نمونه‎گیری، باسکول، نحوه انبار و ذخیره‎سازی و آزمایشگاه است که تمامی آنها دوره‎های آموزشی مرتبط را در کارگاه‎های مربوطه فرا گرفته و با تسلط کامل به مراکز اعزام و معرفی می‎شوند.

عضو هیئت مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور از کشاورزان درخواست کرد هنگام مراجعه به مراکز خرید گندم به توصیه‎ها و نکاتی که در هر یک از مراکز از سوی این شرکت نصب می‎شود به طور کامل دقت کرده تا هنگام تحویل گندم با مشکل خاصی مواجه نشوند و حقی از آنان ضایع نشود.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان خاطرنشان کرد: کشاورزان شایسته است به توصیه‎ها و اخباری که در طی این مدت در خصوص برگزاری هر چه کیفی تر امر خرید تضمینی گندم از طریق صدا و سیمای مرکز گلستان پخش می‎شود توجه کرده، همچنین این شرکت آماده دریافت هرگونه پیشنهاد و انتقاد سازنده در این خصوص از طریق واحد روابط عمومی و سامانه پیام کوتاه با شماره 100001460 است.

شایان ذکر است امر خرید گندم مازاد بر مصرف کشاورزان گلستانی از اواسط خرداد ماه سال‌جاری آغاز می‎شود و با توجه به روند برداشت گندم با به کارگیری مراکز خرید متعدد، تا تحویل آخرین محموله گندم از کشاورزان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول