اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ارزوئیه:

گندم‌کاران ارزوئیه مشکل حمل و نقل ندارند

فرماندار ارزوئیه گفت: گندم‌های تولیدی ارزوئیه در سیلوی بزرگ گندم در این شهرستان نگهداری و ذخیره می‌شود، لذا کشاورزان مشکل حمل و نقل گندم به راه‌های دور را ندارند.

گندم‌کاران ارزوئیه مشکل حمل و نقل ندارند

حسین موسی‌علی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافت گفت: برداشت گندم در شهرستان ارزوئیه شروع شده است و کشاورزان به جنب و جوش افتاده‌اند.

وی افزود: امسال با وجود اینکه سطح زیر کشت گندم افزایش پیدا نکرده است، اما با این وجود محصول ما بیشتر شده است و دلیل آن نزول رحمت الهی و باران به این شهرستان بود که ما هم کود و سم کمتری استفاده کردیم.

موسی‌علی تصریح کرد: شهرستان ارزوئیه سال گذشته مقام اول را در تولید گندم در استان کرمان به دست آورد که امسال پیش‌بینی می‌کنیم محصول ما بیشتر شود و این افتخار‌آفرینی تکرار شود.

وی بیان کرد: امسال دولت هر کیلو گندم معمولی را به قیمت 720 تومان و هر کیلو گندم درم را به قیمت 760 تومان از کشاورزان خریداری می‌کند که این کشاورزان را راضی نگه داشته است.

موسی‌علی خاطر نشان کرد: گندم‌ها در سیلوی بزرگ گندم در ارزوئیه نگهداری و ذخیره می‌شود، لذا کشاورزان مشکل حمل و نقل گندم به راه‌های دور را ندارند.

وی عنوان کرد: گندم از نیازهای اساسی یک کشور است و باید تکیه ما به شهرستان ارزوئیه با این ظرفیت بالا در تولید گندم باشد و ما بهترین و مرغوب‌ترین گندم‌ها را در این شهرستان برداشت می‌کنیم.

انتهای پیام/80024/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول