اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

انتخابات 24 خرداد صلابت ایران را مضاعف می‌کند

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: انتخابات که مظهر مردم‌سالاری دینی در این کشور است در 24 خرداد بار دیگر نمایشی از صلابت و عزم ایرانیان را برای همگان به نمایش می‌گذارد.

انتخابات 24 خرداد صلابت ایران را مضاعف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: چشم همه جهانیان به حضور مقتدرانه ایرانیان در رویداد عظیم و سرنوشت‌ساز انتخابات 24 خرداد است که قطعاً صحنه خلق شده زمینه یأس و ناامیدی دشمنان و امید و نشاط دوستداران انقلاب را فراهم می‌کند.

وی، انتخابات را در ایران مظهر اراده و اقتدار ملی و بارزترین شاخصه مردم‌سالاری دینی توصیف کرد و افزود: 24 خرداد بار دیگر با حضور این ملت در صحنه و صلابت و عزت خلق شده، دشمنان بار دیگر سرافکنده شده و به یأس واقعی دچار می‌آیند.

کریمی با بیان اینکه در انتخابات 24 خرداد همه سلائق و مشارب سیاسی مشارکت کرده و با تنوع کاندیداها مردم فرصت حضور و انتخاب اصلح‌ترین فرد را بهتر پیدا می‌کنند، تصریح کرد: همزمانی دو انتخابات شوراها و ریاست جمهوری هرچند وظایف و کار را سنگین کرده، اما قطعاً به مشارکت بالای مردم کمک می‌کند و بار دیگر دشمنان و سرسپردگان غرب و شرق را مأیوس‌تر از همیشه می‌کند.

این مسئول در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در شهرستان پارس‌آباد با هماهنگی و همکاری شوراهای اجرایی و نظارتی انتخاباتی در خور مردم و شایسته نظام اسلامی برگزار می‌شود که تمام تمهیدات لازم برای آن در نظر گرفته شده است.

وی از پیش‌بینی برقراری 250 شعبه ثابت و سیار در انتخابات پیش‌رو خبر داد و اضافه کرد: با توجه به گستردگی روستاها و مناطق دورافتاده شهرستان پارس‌آباد، تأمین خودرو و سایر تجهیزات مورد نیاز به صورت کامل پیش‌بینی شده و مدنظر است تا نسبت به تأمین آن اقدام لازم صورت بگیرد.

فرماندار پارس‌آباد اذعان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 4 هزار و 750 نفر از عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات دخیل باشند که قطعاً با دقت و صحت کامل آرای مردم را جمع‌آوری و به عنوان امین راستین به انجام وظیفه می‌پردازند.

کریمی از تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و همچنین نهادها و سازمان‌های انقلابی خواست تا در تأمین امکانات، تجهیزات، منابع انسانی، خودرویی و همچنین رایانه‌های موردنیاز به همراه وسایل جانبی آنها همکاری لازم را با ستاد انتخابات شهرستان انجام دهند.

وی یادآور شد: هماهنگی‌های لازم در روزهای باقی‌مانده تا انتخابات به گونه‌ای انجام می‌شود تا افراد دخیل در انتخابات به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و بازرسی از اولین ساعات 24 خردادماه در محل‌های تعیین شده و صندوق‌های محوله حاضر بوده و به جمع‌آوری آرای مردم بپردازند.

پرهیز از تبلیغ در ادارات دولتی له و علیه کاندیدای خاص

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار پارس‌آباد با هشدار با برخی از کارگزاران دستگاه‌های اجرایی در تبلیغ له یا علیه کاندیدای خاص در ادارات و نهادهای دولتی گفت: ‌اگر چنین موردی مشاهده شود با مدیر و عوامل آن دستگاه برخورد جدی صورت می‌گیرد.

کریمی، استفاده از امکانات دولتی در زمان تبلیغات را ممنوع اعلام کرد و افزود: هیچکس حق ندارد در زمان تبلیغات و در وقت اداری له یا علیه کاندیدایی تبلیغات به راه انداخته و یا محفل و مجلس تبلیغاتی برپا کند.

رئیس شورای اداری شهرستان پارس‌آباد ابراز کرد: با مدیران و کارمندانی که در ساعات اداری له یا علیه نامزدی فعالیت کنند، براساس قانون برخورد شده و از این کار ممانعت می‌شود.

وی به حضور خیره‌کننده مردم مرزی شهرستان پارس‌آباد در تمام انتخابات اشاره و عنوان کرد: مردم شهرستان مرزی پارس‌آباد در تمام صحنه‌های انتخاباتی حضوری دشمن‌شکن و دوست شادکن داشتند و همیشه سعی کردند با مشارکت بالا امید دشمن را به یأس تبدیل کنند.

انتهای پیام/62005/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول