اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

هدف دشمن کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: هدف دشمن کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات بوده که این روند همچنان ادامه دارد.

هدف دشمن کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است

آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است که حضور گسترده در آن وظیفه همه افراد جامعه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای شرکت گسترده در انتخابات تصریح کرد: مردم ایران طی 34 سال گذشته همواره در انتخابات به صورت باشکوه شرکت کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات خاطرنشان کرد: دشمن همواره با نظام اسلامی دشمنی داشته و حرکت‌های اسلامی مورد غضب دشمن قرار گرفته است.

وی به میزان رای ملت در انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم ایران با حضور گسترده در انتخابات دین خود را به نظام ادا می‌کنند.

خاتمی با اشاره به نامگذاری سال‌جاری به عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی خاطرنشان کرد: تحقق حماسه سیاسی در انتخابات متبلور می‌شود.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برخی از افراد جامعه به دنبال پست و جایگاه هستند تا منزلت اجتماعی خود را افزایش دهند، افزود: برخی از انسان‌ها به قدری با معرفت و دارای کمال هستند که به پست و جایگاه خود آبرو می‌دهند.

وی بر ضرورت توجه جدی به حوزه‌های علمیه تاکید کرد و ادامه داد: باید حوزه‌های علمیه به عنوان مراکز انسان‌سازی مورد توجه ویژه قرار گیرند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه همواره منشأ خدمات و دستاوردهای مهمی برای نظام اسلامی هستند، یادآور شد: باید به نیازهای حوزه‌های علمیه توجه ویژه شود.

انتهای پیام/73003/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول