اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پردیس خبر داد

طراحی سناریوهای ویژه برای روز انتخابات / خبری از خرید و فروش رأی نخواهد بود

فرماندار شهرستان پردیس از طراحی سناریوهای ویژه برای روز انتخابات در این شهرستان خبر داد و گفت: امسال خبری از خرید و فروش رأی در انتخابات این منطقه نخواهد بود.

طراحی سناریوهای ویژه برای روز انتخابات / خبری از خرید و فروش رأی نخواهد بود

ایرج بیگدلو امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در مورد نحوه برخورد با خرید و فروش رأی در انتخابات شوراهای اسلامی که در گذشته در شهرستان پردیس وجود داشته است، اظهار داشت: برای روز انتخابات در این منطقه، سناریوهایی در مرحله طراحی داریم و در مواردی که برای روز انتخابات در نظر گرفته شده، به خوبی با هر حاشیه‏ای برخورد خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: لازم است تا از حمایت‏ها و کمک‏های دادستان شهرستان پردیس قدردانی شود؛ چراکه همکاری خوبی برای ساماندهی انتخاباتی در شهرستان داشتند و در مواردی که برای روز انتخابات پیش‏بینی شده است نیز باید دستور مقام قضایی را داشته باشیم که در دست پیگیری است.

فرماندار شهرستان پردیس اذعان کرد: با توجه به اخباری که از دوره‏های قبل داده‏اند، این موضوع در منطقه رواج داشته و سعی ما بر این است که این مسائل را به حداقل ممکن برسانیم.

بیگدلو اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که مسائل حاشیه‏ای را به حداقل برسانیم تا زمینه حضور عادلانه و رقابت سالم بین همه کاندیداها وجود داشته باشد.

وی گفت: باید دانست که خرید و فروش رأی خلاف قانون است؛ اما همیشه در انتخابات، حاشیه‏ها جایی کم‏رنگ و جایی پررنگ است.

فرماندار شهرستان پردیس اضافه کرد: با توجه به اینکه پردیس امسال نخستین تجربه شهرستان شدن و اولین انتخابات مستقل را دارد، فعالیت‏ها با قوت پیگیری می‏شود و امیدواریم بتواند به خوبی این تجربه را پشت سر بگذارد.

بیگدلو افزود: در جلسات اعلام کرده‏ایم که قانون باید رعایت شود و بعد از تأیید صلاحیت نهایی نیز در نشست‏هایی که با تمام کاندیداها خواهیم داشت، سعی می‏کنیم موارد قانونی را به طور کامل و شفاف به کاندیداها اعلام شود تا جای هیچ‏گونه شک و تردید و ابهامی باقی نماند.

انتهای پیام/2568/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول