اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 136

قناعت: اجازه عرضه اندام به فتنه‎گران و ورشکستگان سیاسی در انتخابات نمی‎دهیم

استاندار گلستان گفت: در انتخابات به فتنه‎گران جریان 88، جریان فتنه‎های نوظهور و ورشکستگان سیاسی اجازه عرضه اندام نمی‎دهیم.

قناعت: اجازه عرضه اندام به فتنه‎گران و ورشکستگان سیاسی در انتخابات نمی‎دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت ظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری استان با گرامیداشت سالروز سوم خرداد اظهار داشت: کسانی که در برابر فتنه اعلام موضع نکردند نمی‎توانند مورد مقبولیت مردمی قرار بگیرند.

وی خطاب به مدیران دستگاه‎های اجرایی استان تاکید کرد: همه باید برای برگزاری انتخابات پرشور در استان پای کار باشند، ما فقط با امام، شهدا و رهبری عهد اخوت بسته‎ایم و در جریان اصیل انقلاب باید حرکت کنیم.

تلاش مضاعف در خدمت‎رسانی به مردم جزو دغدغه‎های اصلی نظام است

استاندار گلستان با بیان اینکه انتخابات از اهمیت مضاعفی برخوردار است، متذکر شد: انتخابات ایران به یک موضوع بین‎المللی تبدیل شده است چنانچه بخش اعظمی از موضوعات رسانه‎ای تمام ابرقدرت‎های جهانی به این انتخابات معطوف شده است.

قناعت با اشاره به اینکه انتخابات یک رخداد عظیم و تاثیرگذار داخلی و خارجی است، تصریح کرد: نظام اسلامی ایران در این انتخابات، دو محور اساسی حضور گسترده، وسیع و بانشاط و دیگری انتخاب اصلح را دنبال می‎کند.

وی حرکت و تلاش مضاعف در خدمت‎رسانی به مردم را جزو دغدغه‎های اصلی نظام برشمرد و گفت: در کنار پیشرفت و توسعه باید پایبندی به اصول و مبانی مدنظر باشد.

همه برای شور و نشاط انتخاباتی بسیج شوند

استاندار گلستان تاکید کرد: هر چه درصد مشارکت مردم در انتخابات گسترده و وسیع‎تر باشد موجب عزت، اقتدار و مصونیت کشور خواهد شد و اقیانوس مردمی در روز 24 خرداد از هزاران مانور ارزنده‎تر است.

قناعت با بیان اینکه عرصه انتخابات برای همه سلایق سیاسی که در محور و مدار انقلاب و ولایت هستند، است، ابراز داشت: این نگاه و رویکرد نشانگر آزادی در انتخابات است.

وی تمام دستگاه‎های اجرایی استان را مجاب کرد تا برای شور و نشاط انتخاباتی در استان بسیج شوند و اذعان کرد: همه باید دقت داشته باشند آنچه سبب رخوت و بی‎میلی مردم می‎شود پرهیز و به سمت نشاط اجتماعی رهنمون شویم چراکه این رویکرد به عنوان محور اساسی و کلیدی است.

مثلث استکباری درصدد برگزاری یک انتخابات سرد و بی‎رمق در ایران است

استاندار گلستان بر ضرورت انتخاب اصلح تاکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری معیارهای انتخاب اصلح را مطرح فرمودند لذا باید از بین‎خوب‎ها، خوبترین انتخاب شود، هر کس از فیلتر شورای نگهبان عبور می‎کند دارای حقوقی است که باید به آن احترام گذاشت.

قناعت بیان داشت: هر کسی که شاخصه‎هایش به رهبری نزدیکتر است باید انتخاب کنیم تا به هدف متعالی که همان پیشرفت معنوی و مادی است، برسیم.

وی با اشاره به اینکه مثلث استکباری آمریکا، انگلیس و اسرائیل در انتخابات ایران اهدافی را دنبال می‎کنند، خاطرنشان کرد: در راس استکبار، آمریکا می‎خواهد انتخابات برگزار نشود، یا با تاخیر برگزار شود و شاهد برگزاری یک انتخابات سرد و بی‎رمق و بی‎فروغ باشیم.

عدم انتخاب اصلح حربه جدی دشمن است/ همه چیز انقلاب به ولایت گره خورده است

استاندار گلستان با بیان اینکه انتخابات در کشورهایی که دم از دموکراسی می‎زنند هنوز به 40 درصد نرسیده است، بیان داشت: کشور ایران تا به حال انتخاباتی کمتر از مشارکت 50 درصدی را تجربه نکرده است و کمترین میزان مشارکت ایران با بالاترین میزان مشارکت انتخابات غرب اصلاً قابل مقایسه نیست.

قناعت عدم انتخاب اصلح را از حربه‎های جدی دشمن برشمرد و متذکر شد: غربی‎ها تلاش می‎کنند تا گزینه اصلح و گزینه جریان ناب اصیل انقلاب در انتخابات مورد مقبولیت مردمی قرار نگیرد لذا شبکه‎های رسانه‎ای خود را در این زمینه فعال کرده‎اند.

وی با تاکید بر اینکه باید تابع محض ولایت باشیم، یادآور شد: همه چیز این انقلاب به ولایت گره خورده است و آنچه که عامل شکست غربی‎ها و آمریکا در طول چندین سال بوده حتی به اعتراف دشمنان، عنصر ولایت است.

تمام دستگاه‎های خدمتی تا پایان عمر دولت، همچنان تلاش کنند/ رکودکاری ممنوع

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‎های خدمتی باید تا پایان عمر دولت، همچنان کار و تلاش را ادامه دهند، اذعان کرد: کم‎کاری و رکودکاری نباید در دستگاه‎ها دیده شود که البته در این زمینه تا به حال گزارشی نشده است.

قناعت از فرمانداران تمام شهرستان‎ها خواست تا در همه عرصه‎های خدمت، نظارت جامع و کامل داشته باشند و متذکر شد: ایجاد نارضایتی، مسئله‎سازی و مانع‎تراشی در خدمت به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

انتهای پیام/83001/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول