اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد انتخابات شهرستان همدان:

اظهار مطالب خلاف واقع در تبلیغات انتخاباتی تخلف است

مسئول ستاد انتخابات شهرستان همدان گفت: اظهار مطالب خلاف واقع در تبلیغات انتخاباتی تخلف است.

اظهار مطالب خلاف واقع در تبلیغات انتخاباتی تخلف است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، احسان قنبری در نشست هماهنگی با چاپخانه‌داران همدان اظهار داشت: درج هر مطلبی در تبلیغات انتخاباتی باید مستند و در صورت نیاز قابل ارایه به هیئت باشد.

وی با شرح موارد قانونی تبلیغات انتخابات افزود: طبق ماده 75 قانون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری تنها به درخواست کتبی و رسمی اشخاص حقیقی و حقوقی چاپ آگهی چاپخانه‌داران بلامانع است.

مسئول ستاد انتخابات شهرستان همدان با بیان اینکه چاپخانه‌داران موظف به مطالعه قوانین مرتبط چاپ انتخاباتی هستند تأکید کرد: تمام موارد چاپ و تبلیغاتی باید با شناسنامه بوده و نام و نشانی دقیق چاپخانه و تاریخ چاپ در آن ذکر شود.

وی افزود: مسئولان چاپخانه موظفند چهار نسخه از هر یک از اوراق تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری را بلافاصله پس از چاپ همراه با یک نسخه از درخواست رسمی تقاضاکنندگان به وزارت کشور و شورای نگهبان ارسال کنند.

 قنبری خواستار عمل به عین قانون توسط چاپخانه‌داران شد و اظهار کرد: درج سوابق تحصیلی، خدمات و فعالیت‌ها باید مستند و در صورت نیاز هیئت اجرایی، ارائه آن امکان‌پذیر باشد.

وی از برخورد با متخلفان خبر داد و گفت: نوشتن و یا اظهار مطالب خلاف واقع تخلف و قابل پیگیری است.

مسئول ستاد انتخابات شهرستان همدان تصریح کرد: استفاده از عکس نامزدی همراه با شخص حقیقی یا حقوقی منوط به کسب رضایت رسمی از فرد مورد نظر است.

در پایان اعضا چاپخانه‌داران شهرستان همدان طی درخواستی خواستار تشکیل اتحادیه صنف چاپخانه‌داران شدند که معاون سیاسی اجتماعی فرماندار نیز در این خصوص قول مساعد داد.  

انتهای پیام/89002/ط/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول