اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آشتیان خبر داد

راه‌اندازی پاتوق سیاسی انتخابات در دانشگاه آزاد آشتیان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان از راه‌اندازی پاتوق سیاسی انتخابات در این دانشگاه خبر داد.

راه‌اندازی پاتوق سیاسی انتخابات در دانشگاه آزاد آشتیان

محمد فروزند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این پاتوق با هدف ایجاد یک فضای گفتمان آزاد بین دانشجویان و مطالبه‌گری از کاندیدای ریاست جمهوری در ‌ارتباط‌ با مسائل مهم جامعه و از جمله مذاکره با آمریکا، مشکلات اقتصادی مردم و بیداری اسلامی تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل فعال سیاسی و حافظ منافع نظام باید با برگزاری برنامه‌ها، محافل و تحلیل‌های روشن و مشخص در راستای اهداف مقدس نظام گام برداشته و فضای دانشجویی را که یکی از فضاهای مهم و حساس و تأثیرگذار است، همواره زنده نگه دارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آشتیان ‌تأکید کرد: این دانشجویان هستند که آینده فردای این نظام را می‌سازند و از جایگاه ویژه‌ای در کشور برخوردار هستند.

فروزند با اشاره به برنامه‌های پاتوق سیاسی ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های نامزد نامه (معرفی و رزومه افراد شاخص ثبت‌نام شده)، معرفی معیارهای رئیس جمهور اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری، چرا باید رأی بدهیم، من در انتخابات شرکت می‌کنم، نظرخواهی (رئیس جمهور یعنی؟)، برگزاری نشست‌های دوستانه دانشجویی و ... بخشی از برنامه‌های قابل اجرا در این محفل سیاسی است.

وی نقش دانشجویان در روشنگری افکار عمومی و حضور پرشور در انتخابات را بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و ادامه داد: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی نماد وحدت، همدلی و انسجام ملی ملت ایران است و حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات مختلف همیشه مظهر اقتدار و موجب دستاوردهای ارزشمند در داخل و خارج از کشور شده است.

انتهای پیام/87001/ش‌20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول