اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی:

مشارکت مردم در انتخابات معیار ارزیابی دشمن در برخورد با نظام است

معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی مشارکت مردم در انتخابات را معیار دشمن در ارزیابی نوع رفتار با نظام دانست و گفت: مردم با حضور حماسی خود نشان خواهند داد که رجزخوانی‌ دشمنان تاثیری در اراده آنها در پشتیبانی از نظام ندارد.

مشارکت مردم در انتخابات معیار ارزیابی دشمن در برخورد با نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدعلی نصرتی بعداز ظهر امروز در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان آذربایجان‌شرقی، با بیان این که تاثیر حجاب زنان کمتر از خون شهدا نیست، اظهار داشت: دشمن نامردانه از وجود زن برای انحطاط جوامع مسلمین سوءاستفاده می‌کند و امروز غیرت مردان و عفت زنان مسلمان آماج تهاجم فرهنگی دشمن قرار گرفته است.

وی افزود: جبهه امروز ما جبهه رویارویی با تیرهای زهرآلود بی‌عفتی، بداخلاقی، ولنگاری، فساد و ابتذال است و زنان در این جبهه فرهنگی نقش بسیار مهمی برعهده دارند.

نصرتی با تاکید بر این که زنان مسلمان باید وظیفه سنگربانی از ارزش‌های دینی را به درستی ادا کنند، افزود: تمام مردم به ویژه جوانان باید رد پای دشمن را رصد کرده و با حیله‌ها و توطئه‌های مختلف دشمن آشنا شوند.

وی با بیان این که دفاع از حریم ولایت وظیفه اجتماعی و الهی تک‌تک افراد جامعه است، خاطرنشان کرد: در تاریخ اسلام، زنان پابه‌پای بزرگان دین وظیفه خود را در حد اعلا ایفا کرده‌اند که مصداق بارز آن قیام و روشنگری حضرت فاطمه زهرا(س) در مقابل انحرافات است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه مشارکت مردم در انتخابات را معیار دشمن در ارزیابی نوع رفتار با نظام اسلامی دانست و گفت: انشاءالله مردم ایران با حضور باشکوه و حماسی خود در انتخابات 24 خرداد نشان خواهند داد که رجزخوانی‌ها و عربده‌کشی‌های دشمنان تاثیری در اراده آنها در پشتیبانی از انقلاب اسلامی ندارد.

وی با بیان این که بعد از مشارکت گسترده در انتخابات باید دقت کنیم که سکان اداره کشور را به چه کسی می‌سپاریم، افزود: مردم باید فردی را انتخاب کنند که باایمان، ولایت‌پذیر، جامع‌نگر، چاره‌اندیش و اهل تشخیص بوده و مسیر پرافتخاری را که ملت ایران هزینه‌های زیادی برای آن پرداخت کرده با معرفت عمیق و مسئولانه ادامه دهد.

نصرتی تاکید کرد: ما از تفرقه و تنش هیچ خیری ندیده‌ایم و هرکس دارای چنین روحیه‌ای باشد قطعا خیری از او به نظام و کشور نخواهد رسید.

وی با بیان این که برای رسیدن به فیض عظیم باید در مسیر ولایت گام برداریم، اظهار داشت: ولایت چشمه زلالی است که هر کس بخواهد مسیر تعالی را طی کند باید زنگارهای پلیدی و گمراهی خود را در آن پاک کند.

نصرتی با بیان این که امت بدون رهبری مفهومی ندارد، افزود: پذیرش رهبری و ولایت منشأ سعادت دنیا و آخرت است و ملت ایران به برکت اتحاد و همدلی حول محور ولایت از گردنه‌های سخت و نفس‌گیر عبور کرده است.

مشاور استاندار آذربایجان شرقی در امور بانوان هم در این جلسه از تشکیل کمیته ترویج فرهنگ فاطمی در استان خبر داد.

نسرین پیرسمساری گفت: در جهان امروز عطش فهم و درک مختصات وجودی حضرت فاطمه زهرا(س) و الگوپذیری از ایشان شدیدا احساس می‌شود؛ بنابراین وظیفه داریم که برای ترویج فرهنگ فاطمی و تبیین الگوی رفتاری آن حضرت برنامه‌ریزی کنیم.

به گفته وی، الگوسازی خانواده متعالی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی، ترویج سبک زندگی سالم و بانشاط، ارتقای بسترهای لازم برای حضور فعال و ارزشی زنان در عرصه‌های اجتماعی، ارتقای مهارت‌های علمی و معنوی زنان فرهیخته و اجرایی‌سازی دستاوردهای علمی در حوزه زنان و خانواده از اهداف تشکیل کمیته ترویج فرهنگ فاطمی است.

پیرسمساری از تمام اندیشمندان و نخبگان استان خواست در تشکیل و فعالیت این کمیته برای نیل به اهداف عالی آن با دبیرخانه کمیته هم‌فکری کنند.

انتهای پیام/60002/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول