اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رباط کریم تأکید کرد

لزوم هماهنگی دستگاه‌های مختلف رباط کریم برای برگزاری انتخاباتی پرشور

فرماندار رباط کریم با تأکید بر اینکه مردم رباط کریم ولایت‌مداری خود را در روز انتخابات اثبات خواهند کرد گفت: هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف رباط کریم برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم شده است.

لزوم هماهنگی دستگاه‌های مختلف رباط کریم برای برگزاری انتخاباتی پرشور

بیژن سلیمان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رباط کریم اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی ستاد انتخابات رباط کریم، هیئت‌های اجرایی و نظارتی این شهرستان تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و مردمی در حوزه انتخابیه فوق صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: فراهم‌سازی زمینه‌های لازم برای برگزاری انتخابات از پیش از سال 92 آغاز شده بود، اما از ابتدای سال‌جاری جلسات ستاد انتخابات، هیئت‌های اجرایی و نظارتی با جدیت بیشتری برگزار شده و خوشبختانه تا این لحظه هماهنگی‌های خوبی از سوی دستگاه‌های ذیربط از جمله نیروی انتظامی و آموزش و پرورش با ستاد انتخابات رباط کریم شاهد بودیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رباط کریم ادامه داد: با انتخاب معتمدین برای عضویت در هیئت‌های اجرایی در حال حاضر هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداشته و رباط کریم آمادگی کامل برای این امر را دارد.

*فقط به اجرای قانون توجه داریم

سلیمان‌پور در پاسخ به این پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه مهمترین اولویت ستاد انتخابات رباط کریم چیست؟ گفت: بارها در جلسات خصوصی و عمومی تاکید کرده‌ام که دو هدف اصلی را در برگزاری انتخابات پیگیری می‌کنیم که عبارت است از اجرای قانون و دیگری ایجاد شرایط مناسب برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای.

وی تأکید کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته هیچ کمبودی برای برگزاری انتخابات نداریم و مردم این شهرستان نیز به طور قطع با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی بار دیگر ولایتمداری خود را به اثبات خواهند رساند.

سلیمان‌پور در پایان گفت: در این دوره همانند ادوار گذشته ستاد انتخابات در رباط کریم مهمترین وظیفه خود را اجرای کامل قانون می‌داند و رفتاری که با کاندیداهای احتمالی، هواداران و ستادهای انتخاباتی آن‌ها داشتیم، همان رفتاری است که قانون از ما طلب می‌کرد.

انتهای پیام/2302/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول