اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری گیلان خبر داد

برگزاری انتخابات در بیش از 2 هزار شهر و روستای گیلان

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان از برگزاری انتخابات شورا در دو هزار و 131 شهر و روستای این استان خبر داد.

برگزاری انتخابات در بیش از 2 هزار شهر و روستای گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کبری مهرورز امروز در نشست با اصحاب رسانه گیلان با قدردانی از تلاش‌های فعالان رسانه‌ای در راستای تحقق حماسه سیاسی، اظهار کرد: گیلان از استان‌های پیشرو در عرصه رسانه‌های محلی است.

وی با بیان اینکه حماسه سیاسی در چهار محور تحقق می‌یابد، افزود: مشارکت و حضور تمام سلایق و جریان‌های معتقد به نظام اسلامی، حضور حداکثری و جهادی مردم، تمکین در مقابل قانون و انتخاب اصلح حماسه سیاسی را رقم می‌زند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: رسانه‌ها در شرایط کنونی زمینه حضور حداکثری و انتخاب اصلح را فراهم کنند و آگاه‌سازی از جمله وظایف مهم رسانه‌ها است.

مشارکت 35 هزار نفر در برگزاری انتخابات گیلان

وی از مشارکت 35 هزار نفر در برگزاری انتخابات امسال خبر داد و اذعان کرد: تمام این افراد آموزش‌های لازم را گذرانده‌اند.

مهرورز خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات به منظور هر چه بهتر برگزار کردن انتخابات پیش رو نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد اهتمام ویژه دارد.

وی با اشاره به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات برای تعیین سرنوشت خودشان، یادآور شد: حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رأی وظیفه همگانی است که در این زمینه باید برای عملیاتی شدن منویات و فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با بیان اینکه ملت ایران همواره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری لبیک گفته‌اند، اذعان کرد: مردم ایران بار دیگر با حضور حداکثری خود حماسه جدیدی در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی ثبت‌نام می‌کنند.

وی با اشاره به کاندیداتوری بیش از 16 هزار نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستای گیلان، خاطرنشان کرد: تا کنون 15 هزار و 600 نفر نامزد نهایی در شوراهای گیلان هستند.

مهرورز با اشاره به اینکه نسبت به دوره سوم انتخابات شوراها شاهد افزایش 14 درصدی کاندیداها هستیم، خاطرنشان کرد: انتخابات در دوهزار و 79 روستا و 52 شهر گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول