اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار شد

راه‌اندازی کتابخانه عمومی روستای دهنو تا قبل از انتخابات

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کتابخانه عمومی روستای دهنو تا قبل از انتخابات افتتاح شود.

راه‌اندازی کتابخانه عمومی روستای دهنو تا قبل از انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی اصغر عنابستانی پیش ازظهر امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی این استان اظهار کرد: تفاهمنامه همکاری با فرمانداران هر شهرستان به جای یکسال با افقی سه ساله تا پایان برنامه توسعه پنجم تهیه شود و حرکت بر اساس کمبودها و تحقق اهداف و نیازها باشد.

وی افزود: مفاد تفاهمنامه توسط کمیته کارشناسی دستگاه‌ها و معاونت برنامه‌ریزی بررسی شود تا حرکت دستگاه‌های مرتبط نیز بر اساس برنامه باشد.

عنابستانی خاطرنشان کرد: هرگاه ضرورت کتابخوانی و اهمیت آن برای همگان تفسیر و تعبیر شود، در آن صورت در هیچ جایی نباید فردی یافت شود که با مطالعه بیگانه باشد و در هیچ مکان و زمانی نباید وجود داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: دنیای بزرگ و شگفت انگیز کتاب و کتابخوانی به گروه خاصی و ویژه‌ای تعلق نداشته و هر فرد باید با کتاب زندگی کند و مطالعه و کتابخوانی باید به عنوان یک نیاز و احساس دایمی لازم و روزانه در میان عموم رایج و مطرح باشد تا افراد جامعه به خواندن و مطالعه ترغیب و فرهنگ کتاب و کتابخوانی رواج یابد.

وی در ادامه از راه اندازی کتابخانه عمومی روستای دهنو خبر داد و گفت: کتابخانه عمومی روستای دهنو تا قبل از انتخابات افتتاح شود.

عنابستانی ادامه داد: تمدید قرارداد ساختمان اداره‌کل کتابخانه‌های استان به مدت پنج سال در کمیته تحول اداری بررسی و نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول