اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شاهرود:

انتخابات امسال در فضای چند قطبی برگزار می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: انتخابات قبلی همواره دو قطبی بود؛ اما امسال انتخابات در فضای چند قطبی برگزار می‌شود.

انتخابات امسال در فضای چند قطبی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام حسین قرغی ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه و جماعات بسطام که با موضوع مشارکت روحانیت در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزار شد، در سخنانی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: روحانیت با دعوت مردم به حضور در انتخابات و ترویج بیانات رهبری نقش مهمی در این عرصه دارند و باید دعوت از مردم برای حضور در انتخابات را در صدر برنامه‏هایشان قرار دهند.

وی تصریح کرد: انتخابات امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ چرا که انتخابات قبلی دو قطبی بود اما امسال انتخابات در فضای چند قطبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نظرسنجی‌های انجام گرفته برای انتخابات افزود: نظرسنجی‌های انجام شده تاکنون نشان می‌دهد که انتخابات امسال چند قطبی است و ثبت‌نام‌های انجام شده نیز این را نشان می‌دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: باید هم اصل هوشیاری را رعایت کرد و هم تلاش شود مردم در انتخابات به اصلح رای دهند.

قرغی تصریح کرد: باید آحاد ملت به شاخص‌ها و معیارهای کاندیدای اصلح که از سوی رهبر فرزانه انقلاب بیان شده توجه داده شوند و این شاخص‌ها برای آنها بیان شود.

وی بیان داشت: نقش روحانیت در دعوت از مردم برای حضور در انتخابات مهم است و ائمه جماعات ما باید مردم را با بیانات رهبری در خصوص حضور در انتخابات و انتخاب اصلح آشنا کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شاهرود اظهار داشت: روحانیون باید در بین مردم شور انتخاباتی ایجاد کنند و مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

وی تاکید کرد: باید بصیرت‌افزایی در جامعه داشته باشیم و این وظیفه ما مبلغان دین است که این کار را انجام داده و ملت را از توطئه‌ها و خطراتی که آنها را تهدید می‌کند، آگاه سازیم تا فردای قیامت شرمنده نباشیم.

انتهای پیام/2249/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول