اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قزوین:

قزوین صاحب هتل سبز می‌شود

مدیر امور سرمایه‌گذاری و مشارکت شهرداری قزوین گفت: شهرداری قزوین به منظور فراهم کردن زیرساخت‌های گردشگری و قرار گرفتن در مسیر توسعه، در حال ساخت هتل سبز با حمایت از سرمایه‌گذار مربوطه است.

قزوین صاحب هتل سبز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، علیرضا هنرور با اشاره به کاربری‌های موجود این هتل تصریح کرد: احداث هتل، سالن اجتماعات، کنفرانس، سالن‌های پذیرایی و سوئیت از جمله کاربری‌های آن است که با پیش‌بینی این موارد، گامی مهم در راستای رفع نقیصه‌های موجود در شهر برای برپایی همایش‌های ملی و کنفرانس‌ها که همراه با دعوت از میهمانان برون استانی است، برداشته شود.

این مسئول از صدور پروانه ساختمانی این هتل به وسیله شهرداری خبر داد و افزود: بعد از این اقدام، گودبرداری هتل و سالن اجتماعات آن احداث شده است که با ارزیابی از سوی شهرداری، سعی در اجرای به موقع و کیفی این پروژه به منظور بهره‌برداری آن برای توسعه شهر داریم.

وی با اشاره به پیش‌بینی برنامه زمان‌بندی برای اجرای هتل سبز در موعد مقرر خاطرنشان کرد: در این راستا، شهرداری اهتمام جدی و لازم را با استفاده از ظرفیت‌های موجود به منظور اتمام به موقع این پروژه به عنوان یکی از طرح‌های تأثیرگذار در شهر دارد.

هنرور توسعه گردشگری را یکی از چشم‌اندازهای مهم و تعریف شده برای قزوین برشمرد و عنوان کرد: از همین رو، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در این حوزه، کمک شایانی به تحقق این هدف می‌کند.

وی ادامه داد: ساخت هتل سبز به همت شهرداری قزوین در ناحیه هفت‌سنگان که فاقد هتل است، می‌تواند تسهیل‌کننده این روند باشد.

انتهای پیام/77002/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول