اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قزوین عنوان کرد

کسب مقام سوم کشوری توسط روابط عمومی شهرداری قزوین

شهردار قزوین گفت: روابط عمومی شهرداری قزوین در سال گذشته عملکرد مثبتی داشت و توانست مقام سوم کشوری را از آن خود کند که این جایگاه با حجم گسترده فعالیت‌ها و تعامل با مردم بسیار با ارزش است.

کسب مقام سوم کشوری توسط روابط عمومی شهرداری قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مسعود نصرتی در سومین گردهمایی مدیران و کارشناسان روابط عمومی استان قزوین که در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار شد، اظهار داشت: حوزه مدیریت شهری حوزه‌ای است که هر دو کار درآمد و هزینه را با هم انجام می‌دهد و در این مورد با دیگر دستگاه‌های اجرایی متفاوت است.

وی افزود: ارتباط تنگاتنگ مدیران شهرداری با مردم به گونه‌ای است که در این حوزه نیازمند افرادی توانا و متخصص هستیم تا بتواند از یک سو ارتباط لایه‌های مختلف شهروندان را با مدیریت واحد شهری برقرار کرده و از سوی دیگر پاسخگوی نیازهای آنان باشد.

این مسئول با اشاره به عملکرد مثبت روابط عمومی شهرداری قزوین در سال گذشته عنوان کرد: روابط عمومی شهرداری قزوین در سال گذشته عملکرد مثبتی داشت و توانست مقام سوم کشوری را از آن خود کند که این جایگاه با حجم گسترده فعالیت‌ها و تعامل با مردم بسیار با ارزش است.

شهردار قزوین با بیان اینکه حضور افراد متخصص در روابط عمومی از نیازهای اساسی این بخش است، گفت: حضور افراد متخصص و کارشناس در حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی از نیازهای اساسی این بخش به شمار می‌رود.

نصرتی افزود: در برخی از موارد مشاهده می‌شود که با وجود تلاش‌های زیادی که در یک سازمان صورت می‌گیرد به دلیل فقدان افراد متخصص خروجی کار قابل قبول نیست و اطلاع‌رسانی خوبی صورت نمی‌گیرد.

وی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی و ایجاد امید و انگیزه در مدیران بیان کرد: ایجاد نشاط و امیدآفرینی یکی از وظایف رسانه‌ها و خبرنگاران است اما گاهی اوقات با پر رنگ کردن مسائل پیش پا افتاده و غیر مهم خدمات ارزشمند مجموعه زیر سئوال می‌رود و فعالیت‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

این مسئول افزود: خبرنگاران و روابط عمومی‌ها به عنوان حلقه واسط می‌توانند نقش مهمی در ایجاد ارتباط دوسویه با مدیران و مسئولان و مردم ایفا کنند و با هماهنگی و نگاه تخصصی می‌توان بخشی از نواقص را برطرف کرد.

شهردار قزوین با اشاره به اینکه حضور خبرنگاران تخصصی موجب ارتقای کیفی خبررسانی می‌شود، گفت: با اطلاع‌رسانی دقیق و کارشناسی می‌توان ضمن انعکاس مطلوب خدمات به اعتماد سازی عمومی نیز کمک کرد.

در پایان این مراسم از روابط عمومی شهرداری قزوین، سازمان بازرسی، بنیاد مسکن، سپاه پاسداران، نظام مهندسی، شرکت گاز، حوزه هنری، شرکت آب و فاضلاب روستایی و دامپزشکی استان تجلیل شد.

انتهای پیام/77010/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول