اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فن‌‌آوری و اطلاعات شهرداری ارومیه خبر داد

اجرای نرم‌افزار مدیریت هوشمند در شهرداری ارومیه

مدیرعامل سازمان فن‌آوری و اطلاعات شهرداری ارومیه گفت: برنامه‌های مدیریت شهری ارومیه با اجرای نرم‌افزار مدیریت هوشمند به نحو شایسته‌ای سیاست‌گذاری می‌شود.

اجرای نرم‌افزار مدیریت هوشمند در شهرداری ارومیه

صادق حسین‌دوستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: با اجرای سامانه هوشمند 137 شهرداری ارومیه معروف به نرم‌افزار شهروند، تمام شهروندان فقط با ارسال یک پیام کوتاه می‌توانند مشکلات و درخواست‌های خود را با مدیران و مسئولان مربوطه در میان گذارند.

وی با بیان اهمیت تکریم ارباب رجوع از طرف ادارات و سازمان‌ها، ادامه داد: وظیفه تکریم ارباب رجوع یکی از اصلی‌ترین وظیفه تمام اداره‌ها و سازمان‌ها است که با اجرای این طرح افراد مختلف تمام مشکلاتشان را به راحتی با مسئولان مربوطه مطرح کرده و از طریق کد رهگیری که سامانه در اختیارشان قرار می‌دهد، تا مرحله رفع مشکل و خواسته‌شان از تمام مراحل کار اطلاع پیدا می‌کنند.

وی افزود: یکی دیگر از فواید این سامانه امکان اطلاع یافتن دقیق مدیران ارشد شهرداری‌ها از عمده‌ترین مشکلات و درخواست‌های مردم به صورت گروهی است.

حسین دوستی تصریح کرد: مدیران ارشد شهرداری پس از اطلاع یافتن از اصلی‌ترین مطالبات مردم از حوزه مدیریتی خود می‌توانند با توجه به این نیازها برنامه‌ریزی کرده و در راستای تحقق و رفع نیازهای اساسی شهروندان اقدام کنند و در این مسیر سیاست‌گذاری دقیقی داشته باشند.

انتهای پیام/61001/ط10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول