صادق حسیندوستی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: با اجرای سامانه هوشمند 137 شهرداری ارومیه معروف به نرمافزار شهروند، تمام شهروندان فقط با ارسال یک پیام کوتاه میتوانند مشکلات و درخواستهای خود را با مدیران و مسئولان مربوطه در میان گذارند.
وی با بیان اهمیت تکریم ارباب رجوع از طرف ادارات و سازمانها، ادامه داد: وظیفه تکریم ارباب رجوع یکی از اصلیترین وظیفه تمام ادارهها و سازمانها است که با اجرای این طرح افراد مختلف تمام مشکلاتشان را به راحتی با مسئولان مربوطه مطرح کرده و از طریق کد رهگیری که سامانه در اختیارشان قرار میدهد، تا مرحله رفع مشکل و خواستهشان از تمام مراحل کار اطلاع پیدا میکنند.
وی افزود: یکی دیگر از فواید این سامانه امکان اطلاع یافتن دقیق مدیران ارشد شهرداریها از عمدهترین مشکلات و درخواستهای مردم به صورت گروهی است.
حسین دوستی تصریح کرد: مدیران ارشد شهرداری پس از اطلاع یافتن از اصلیترین مطالبات مردم از حوزه مدیریتی خود میتوانند با توجه به این نیازها برنامهریزی کرده و در راستای تحقق و رفع نیازهای اساسی شهروندان اقدام کنند و در این مسیر سیاستگذاری دقیقی داشته باشند.
انتهای پیام/61001/ط10/ظ1004