اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم:

فرایندهای اضافی شهرداری حذف می‌شوند/مردم نباید سردرگم باشند

شهردار قم گفت: برخی از فرایندها در شهرداری اضافی هستند که باید حذف شوند تا ضمن اجرای هر چه سریعتر کارها، مردم نیز از سردرگمی رها شوند.

فرایندهای اضافی شهرداری حذف می‌شوند/مردم نباید سردرگم باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از شهرنیوز، محمد دلبری در سمینار مهندسی مجدد فرایندهای شهرداری قم و آغاز رسمی پروژه مهندسی مجدد فرایندها گفت: این فرایند نوعی تحول در سازمان‌ها است که همزمانی آن با ماه مبارک رجب که ماه تحول انسان‌ها است، اقدامی ارزشمند و تناسبی مبارک است.

وی تصریح کرد: کاری که قرار است امروز انجام شود، کار بسیار مهم و بزرگی است و در راستای تحول خواهد بود که از ارزش بسیاری برخوردار است.

شهردار قم تاکید کرد: برخی از مسائل و فرایندها در شهرداری بیش از 30 سال پیش در دستور کار بوده و شاید برای مردم ضرر هم داشته باشد، اما همچنان ادامه می‌یابد.

دلبری تاکید کرد: برخی از فرایندها در حال اجرا است که همه مشکل آن را بر گردن دیگران می‌اندازند و در نهایت مردم هستند که با مشکل مواجه می‌شوند.

وی با بیان اینکه برخی از کارها از قبل روال بوده است گفت: این موضوع موجب می‌شود تا تحول فراموش شده و مردم ضرر کنند و در مراحل مختلف مشکلات عدیده‌ای برای آنها به وجود آید.

*رویکرد شهرداری علم محور است

شهردار قم تاکید کرد: رویکرد امروز شهرداری رویکرد علمی است و اگر کاری لازم نیست که انجام شود را نباید انجام داد.

دلبری تصریح کرد: برخی فرایندها در ادارات اشتباه است که شهرداری با رویکرد علمی آنها را حذف کرده و با رویکرد جدید و مناسب در حال فعالیت است.

*فرایندهای اضافی شهرداری حذف می‌شوند

وی گفت: مهندسی مجدد یک بهانه است و کسی که می‌خواهد آن را اجرایی کند، مجری است و کسی که باید به آن خوراک دهد، مدیران شهرداری هستند که باید با دید بلند به ارائه طرح‌ها بپردازند.

شهردار قم افزود: نترسید از اینکه یک فرایند را حذف کردید فردی از آن قسمت جابه جا می‌شود، بلکه ببینید که به چه میزان کار مردم سریعتر پیگیری خواهد شد.

*دید مدیران شهرداری محدود نباشد

دلبری تاکید کرد: در کارها و ارائه طرح‌ها نباید خودمان را ببینیم بلکه باید همه را دیده و به فکر مردم باشیم تا پروژه به صورت مطلوب اجرایی شود.

وی گفت: باید برای انجام هر کاری دلیل مشخصی داشته باشیم و پرسیدن این سوال که برای چه این فرایند در روند کاری باید اجرایی شود؟ بررسی مجدد کارها است.

دلبری بیان داشت: باید بسیاری از تصمیم‌ها در مناطق گرفته شود و همانند شهردار باید برنامه‌ریزی کند.

*مردم نباید در شهرداری سردرگم باشند

شهردار قم گفت: مردم را باید از سردرگمی نجات داد و با تصمیم‌های صحیح در رفع مشکلات آنها کوشید و با حذف فرایندهای نادرست در گسترش پویایی بکوشیم.

وی بیان داشت: باید با افزایش نیرو کار جدید معرفی کنیم و به گونه‌ای نباشد که با ورود یک نیروی جدید کارها را تقسیم کنیم که به ضرر شهرداری خواهد بود.

دلبری تاکید کرد: ما خوشحالیم که به خانواده شهرداری افزوده شود، اما به شرطی که خدمتی بیشتر ارائه شده و کار جدیدتری انجام دهیم.

وی گفت: ما هر چه داریم از این مردم است که از ابتدا در پای انقلاب بوده و با لبیک گفتن به مقام معظم رهبری حماسه سیاسی و اقتصادی می‌آفرینند.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول