اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد

نبود مرکز اطلاع‌رسانی قوی در شهرداری اصفهان / مراکز اطلاع‌رسانی حامی ندارند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از ضعف‌های موجود در شهر اصفهان این است که یک مرکز اطلاع‌رسانی قوی در شهرداری وجود ندارد و مسئولان نیز حامی مراکز اطلاع‌رسانی موجود در اصفهان نبوده‌اند.

نبود مرکز اطلاع‌رسانی قوی در شهرداری اصفهان / مراکز اطلاع‌رسانی حامی ندارند

غلامرضا شیران امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه آزاد‌اندیشی فرصتی برای تمام افراد است، اظهار کرد: با توجه به این موضوع این آزاد‌اندیشی‌ها باید در راستای خدمت به مردم به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه اکثر انتقاداتم به سیستم شهرداری نسبت به عملکرد این مجموعه در سطح شهر است، اضافه کرد: شهرداری باید مجموعه‌ای خدمت‌رسان باشد و به صورت کامل نیاز‌های شهروندان را در سطح شهر برطرف کند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به دیدگاه خود نسبت به جامعه اسلامی مهندسان اصفهان تصریح کرد: جامعه اسلامی مهندسان جامعه‌ای است که باید از حق و حقوق خود مطلع باشند و در محدوده اختیارات خود فعالیت کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که چگونه باید با تمامیت‌خواهی و انحصار‌طلبی این جامعه برخورد شود، ادامه داد: اطلاع‌رسانی‌های لازم در زمینه فعالیت این مجموعه باید انجام شود و از تمامیت‌خواهی جامعه اسلامی مهندسان در سطح جامعه باید جلوگیری شود.

شیران با بیان اینکه قطع اتصال بین مدیریت شهری و شورای شهر با این مجموعه راهکاری برای پایان دادن به تمامیت‌خواهی این جامعه است، تاکید کرد: در حال حاضر بسیاری از مجموعه‌ها در شهر اصفهان به یکدیگر گره خورده است و این موضوع مانعی در مقابل انجام بسیاری از امور می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اصفهانی‌ها باید به صورت هوشمندانه این گره‌ها را باز کنند تا دیگر گره‌های ایجاد شده در سطح شهر باز شود، افزود: به عنوان عضوی از شورای اسلامی شهر اصفهان همواره مدافع حقوق مردم هستم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه خبرنگاران در این نظام دارای یک رسالت واقعی هستند، گفت: انتقاد به عنوان حقوق مسلم این افراد است و مسئولان نباید در مقابل انتقاد‌های خبرنگاران موضع‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه نباید یک دیکتاتوری در سطح شهر حاکم باشد، اظهار کرد: یکی از ضعف‌های موجود در شهر اصفهان این بوده که یک مرکز اطلاع‌رسانی قوی در شهرداری وجود ندارد و مسئولان نیز حامی مراکز اطلاع‌رسانی نبوده‌اند.

شیران با تاکید بر اینکه می‌پذیرم که از رسانه‌های خبری موجود در امر اطلاع‌رسانی حمایت نکرده‌ایم، ادامه داد: اما وجود یک فضای مناسب و شرایط مطلوب برای این حمایت‌ها نیز ضروری است و در حال حاضر چنین فضا و شرایط در اصفهان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم بتوانم در آینده چنین فضایی را برای حمایت از خبرنگاران و مجموعه‌های اطلاع‌رسانی در سطح شهر فراهم کنم، تصریح کرد: امیدوارم در انتخابات شورای اسلامی شهر ترس و واهمه‌های شهری از بین برود و تنها در راستای خدمت‌رسانی به مردم حرکت کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اعضای شورای شهر به عنوان نماینده‌های مردم هستند، اضافه کرد: این افراد باید به دور از ترس و واهمه در راستای خدمت‌رسانی به مردم در سیستم مدیریت شهری فعالیت کنند.

انتهای پیام/63004/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول