اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان مطرح کرد

نبود پشتوانه علمی موجب دوباره‌کاری پروژه‌های شهرداری

شهردار برازجان گفت: نبود پشتوانه علمی موجب دوباره‌کاری در اجرای پروژه‌های شهرداری می‌شود.

نبود پشتوانه علمی موجب دوباره‌کاری پروژه‌های شهرداری

به‌ گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، کریم حسین‌آبادی شامگاه جمعه در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری برازجان اظهار داشت: برای زیباسازی و عمران و آبادانی شهر برازجان تلاش و فعالیت چشم‌گیری انجام شده و این امر موجبات رضایت خاطر شهروندان را فراهم آورده است.

وی افزود: کیفیت‌بخشی به پروژه‌ها و زیباتر کردن نقاط مختلف شهری از جمله اولویت‌های این شهرداری در سال جاری است.

شهردار برازجان با اشاره به اقدامات و قرادادهای منعقد شده برای عمران و آبادانی شهر برازجان خاطر نشان کرد: کار اصلاح موافقت‌نامه پروژه‌های بلوار حدفاصل میدان مقاومت تا میدان بسیج، ساماندهی پارک پیام، پیاده‌روسازی خیابان‌های سطح شهر، ساماندهی میادین و معابر عمومی انجام شده و به ‌زودی این پروژه‌ها عملیاتی می‌شوند.

حسین‌آبادی ادامه داد: طی جلساتی که با کمیته فنی بازرگانی برگزار کرده‌ایم، پس از برگزاری مناقصات مربوط به طرح‌های احداث سرویس بهداشتی در نقاط مختلف شهر و تکمیل پارک کوی گرمسیری، برنده این مناقصات به استانداری معرفی شده و پیمانکاران به ‌زودی کار خود را آغاز خواهند کرد.

وی گفت: پروژه‌های جدول‌گذاری و رفوژ وسط خیابان در حدفاصل میدان فردوسی تا میدان گلستان، ساخت فوندانسیون برای نصب تندیس شهید گنجی، تولید سنگ جدول و جدول‌گذاری بلوار 28 متری بعثت( ورودی فرهنگ‌شهر) نیز از جمله اقدامات واحد قرارداد و پیمان شهرداری در یک‌ماهه نخست سال جاری به ‌شمار می‌رود.

این مسئول ابراز داشت: رفوژ و اصلاح بلوار فرهنگیان و تقاطعات مربوطه، ساماندهی میدان شهید گنجی، بلوار شهید شاهینی، پیاده‌رو ضلع شرقی میدان شهید بهشتی و بهسازی میدان غضنفرالسلطنه نیز از دیگر طرح‌هایی است که قرارداد آنها با پیمانکاران بسته شده و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

حسین‌آبادی نبود پشتوانه علمی را یکی از عواملی خواند که موجب دوباره‌کاری در اجرای پروژه‌های شهرداری می‌شود.

وی گفت: اجرای طرح‌های عمرانی و زیباسازی در سطح شهر نیازمند تقویت بنیه علمی و پژوهشی است که در فروردین ماه 92 با برگزاری جلساتی؛ اعتبارات پژوهشی شهرداری برازجان مورد بررسی قرار گرفته است.

شهردار برازجان از دیگر اقدامات بخش قرارداد و پیمان را به‌کارگیری خودرو برای بخش اداری عنوان کرد و یادآور شد: رسیدگی به وضعیت جایگاه‌های "سی ان جی" موجود و ساماندهی این بخش نیز در دستور کار شهرداری قرار داشته و مکاتبات لازم با شورای اسلامی شهر انجام شده است. 

حسین‌آبادی خاطر نشان کرد: نظر به برنامه‌های دولت در تقویت حوزه مدیریت شهری مبتنی بر سند چشم‌انداز 20 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی و با توجه به هدف آرمانی این سند در عمران شهری و برخورداری جامعه از رفاه اجتماعی همراه با توسعه متوازن و پایدار بر اساس نگاه آمایشی در مناطق و نواحی شهری، باید تمام همت خود را در این مسیر به ‌کار گیریم.

انتهای پیام/2452/ط30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول