اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشگین‌شهر:

جذب سرمایه‌گذاران توان شهرداری را مضاعف کرده است

شهردار شهرستان مشگین‌شهر گفت: جذب سرمایه‌گذاران توان شهرداری را مضاعف کرده و بستر تحول شهری را فراهم می‌آورد.

جذب سرمایه‌گذاران توان شهرداری را مضاعف کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صفر جعفر‌زاده ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مشگین‌شهر اظهار داشت: مشگین‌شهر به عنوان یک مجموعه «هزار شهر، هزار زندگی» انتخاب شده که بر همین اساس در بهبود معابر عمومی، توسعه فضای سبز و حفظ محیط زیست گام‌های جدی برداشته شده است.

وی وجود آب‌های گرم معدنی را به عنوان یک ظرفیت بکر یادآور شد و خاطرنشان کرد: کوه سبلان و واقع شدن مشگین‌شهر در دامنه این کوه زیبا سبب شده است تا مشگین‌شهر به عنوان یک مجموعه توانمند در قالب طرح « هزار شهر، هزار زندگی » انتخاب شود تا مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

شهردار مشگین‌شهر وجود ابنیه‌های تاریخی،‌ تالاب‌ها، رودخانه‌های سرشار از آب‌های سرد و گرم و دامنه‌های سرسبز ییلاقی عشایر‌نشین و آبشارهای متنوع را ظرفیت بی‌نظیر مشگین‌شهر اعلام کرد و گفت: بر همین اساس و محور قرار دادن این قابیلت‌ها همایش ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری در مشگین‌شهر برگزار می‌شود که این همایش روزهای 29 و 30 اردیبهشت ماه در منطقه پارک جنگلی مشگین‌شهر اجرایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جعفر‌زاده اهداف این همایش را شناساندن جاذبه‌های متعدد مشگین‌شهر و جذب سرمایه‌گذاران در زمینه‌های متعدد اعلام کرد و یادآور شد:‌ شهرداری در سال‌های اخیر توانسته است در جذب سرمایه‌گذاران موفق عمل کند به طوری که ما با همکاری دستگاه‌های ذیربط توانسته‌ایم بیش از 50 هزار متر‌مربع زمین را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهیم چرا که معتقدیم فلسفه همکاری سرمایه‌گذاران کسب در‌آمد برای خود آنها و توسعه شهری است که به یقین با احداث هتل، هتل – آپارتمان و کمپینگ‌های مختلف می‌توان در این زمینه موفق عمل کرد.

این مسئول عنوان کرد: این اقدامات و حرکت‌ها سبب ماندگاری بیشتر مسافران و در نتیجه به عمران شهری به صورت غیر‌مستقیم و افزایش در‌آمدی مردم کمک خواهد کرد که این خود می‌تواند در بهبود شرایط در‌آمدی شهرداری موثر باشد.

شهردار مشگین‌شهر با بیان اینکه این حرکت‌ها در جذب سرمایه‌گذاران و بالا بردن توان شهرداری در ارائه خدمات بسیار موثر است، بیان داشت: ما از طریق شبکه دو سیما و بر اساس انعقاد قرارداد تولید و پخش برنامه‌هایی با هدف معرفی جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری مشگین‌شهر را در دستور کار قرار دادیم و در کنار آن تلاش می‌کنیم تا در حمایت از کار و سرمایه ایرانی به جد از سرمایه‌گذاران حمایت کرده و با حذف نظام بوروکراسی اداری و استفاده از نظرات صاحبان فن و علوم مختلف بتوان با فراغ بال بیشتر اقدام به سرمایه‌گذاری متنوع کرد.

جعفر‌زاده افزود: ما با امام جمعه، فرماندار و نماینده این شهرستان در مجلس هم قسم شده‌ایم تا موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران را به هر نحو ممکن برطرف کنیم که ما در حوزه کاری خود و با هدف رونق سرمایه‌گذاری احداث مجموعه الماس غرب، مجموعه ساوالان ( چای‌پارا ) و همچنین طرح هدایت آب‌های گرم به داخل شهر، احداث مجتمع میوه و تره‌بار و چندین کارخانه فر‌آوری و تبدیلی باغی را در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود از احداث چندین هتل، مجتمع‌های اقامتی،‌ کمپینگ‌های گردشگری، بوستان بزرگ ولایت با همت و همکاری سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه حرکت‌های مثبت ما رو به رشد است.

انتهای پیام/‌62001/ش40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول