اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

چابک‌سازی بدنه شهرداری باعث افزایش درآمدها شده است

شهردار شوشتر گفت: چابک‌سازی بدنه شهرداری شوشتر باعث افزایش درآمدها شده و این روند باید ادامه داشته باشد.

چابک‌سازی بدنه شهرداری باعث افزایش درآمدها شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر ظهر امروز در بازدید از پروژه بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر اظهار کرد: در 20 ماه گذشته در شهرداری شوشتر روند چابکسازی و برون سپاری مسئولیت‌های شهرداری در دستور کار قرار داشته است و در این باره کارنامه قابل قبولی برای فعالیت‌های انجام شده وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در 20 ماه گذشته بیش از 140 نفر از بدنه فرسوده شهرداری شوشتر بازنشسته شده که بازنشستگی این تعداد افراد باعث شده تا میزان پرداخت حقوق و مزایای شهرداری شوشتر به نصف سابق تنزل پیدا کند و بار سنگینی از شهرداری شوشتر کاسته شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر باید روند چابکسازی را ادامه دهد، افزود: شهرداری شوشتر باید روند چابکسازی و کیفی شدن نیروهای خود را پیگیری کند و در این باره برون سپاری مسئولیت‌ها مهم‌ترین مسئله‌ای است که باید مدنظر شهرداری شوشتر باشد.

دُر تاکید کرد: شهرداری شوشتر در برون‌سپاری مسئولیت‌ها کارنامه بسیار قابل توجهی دارد و در 20 ماه گذشته بخش تنظیف، حمل زباله و.. را به بخش خصوصی سپرده است و روند برون سپاری مسئولیت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

وی درباره پیگیری این روند تاکید کرد: این روند در هفته‌ها و ماه‌های آینده با برون سپاری مدیریت بخش فضای سبز شوشتر ادامه پیدا می‌کند و کارشناسان درحال پیگیری این مسئله هستند.

بدنه‌سازی خیابان طالقانی در حال انجام است

شهردار شوشتر گفت: بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر در شرایط کنونی در وضعیت سفت‌کاری بوده و پیمانکار در حال حاضر با تزریق اعتبار بار دیگر فعالیت خود را از سر گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای این پروژه به دلیل عدم تخصیص اعتبارات استانی متوقف شده بود که به محض ابلاغ تخصیص جدید اعتبار بار دیگر فعالیت در این بخش آغاز شده است.

دُر با اشاره به اینکه بازاریان شوشتر با اجرای این پروژه به سختی افتاده‌اند، گفت: با اجرای این پروژه بازاریان شوشتر با سختی‌های زیادی مواجه شده‌اند و در تلاش هستیم تا با برخی تمهیدات مشکلات در این عرصه را به حداقل برسانیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر در فاز نخست از میدان 17 شهریور شوشتر تا چهار راه امام خمینی(ره) به صورت نیمه‌کاره رها شده و بار دیگر برای اجرای پروژه در فاز دوم از چهار راه امام خمینی(ره) تا خیابان شهید اقدام به تخریب رواق‌های فرسوده شده است که از دید مردم و کارشناسان عمران اقدامی غیرکارشناسی و غیرفنی بوده است و تنها مشکلات مردم و بازاریان را افزایش داده است.

انتهای پیام/72006/ب30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول