اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی:

1394شعبه اخذ رای برای انتخابات در استان مرکزی پیش‌بینی شده است

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از پیش‌بینی یک هزار و 394 شعبه اخذ رای برای انتخابات خرداد ماه در استان خبر داد.

1394شعبه اخذ رای برای انتخابات در استان مرکزی پیش‌بینی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تصمیمات ستاد انتخابات استان بالغ بر یک هزار و 394 شعبه اخذ رای در استان دایر خواهد شد که از این تعداد 479 شعبه در نقاط شهری و 915 شعبه در نقاط روستایی خواهد بود.

وی تصریح کرد: از مجموع شعبات اخذ رای شهری 453 شعبه ثابت و 26 شعبه سیار است و از مجموع شعبات اخذ رای روستایی 842 شعبه ثابت و مابقی سیار در نظر گرفته شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بالغ بر 860 شورا در استان تشکیل خواهد شد، ادامه داد: از مجموع 860 شورا 32 شورا در شهرها و مابقی در روستاها فعالیت خواهند کرد.

نصراللهی با اشاره به ثبت‌نام بیش از 6 هزار داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستای این استان خاطر نشان کرد: از این تعداد بیش از 4 هزار و 950 نفر نامزد برای انتخابات شوراهای اسلامی روستایی و یک‌هزار و 100 نفر نامزد برای انتخابات شوراهای شهری هستند.

وی ادامه داد: در چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای استان مرکزی 3 هزار و 50 نفر عضو اصلی شوراها می‌شوند که 193 عضو اصلی شوراهای اسلامی شهرها و مابقی روستایی هستند.

انتهای پیام/87001/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول