اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/ جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور:

انتخابات خرداد در امنیت کامل برگزار می‌شود

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: با همکاری و همراهی مردم قول می‌دهیم در انتخابات خرداد هیچ مشکلی نداشته باشیم.

انتخابات خرداد در امنیت کامل برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار احمد‌رضا رادان شب گذشته در حاشیه یادواره سرداران شهید فتح خرمشهر که در روستای صاحب‌الزمان خرم‌آباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص امنیت انتخابات خرداد گفت: با همراهی و همکاری مردم قول می‌دهیم که انتخابات در امنیت بالای برگزار شود.

وی در ادامه افزود: در این انتخابات مردم باید به صحنه بیایند و حضوری پرشور و گسترده داشته باشند.

رادان با بیان اینکه خدا را شاکرم که امروز قسمت شد، در این منطقه معنوی حضور داشته باشم، اظهار کرد: باید همه اقشار جامعه به این‌گونه مکان‌های مقدس سربزنند و ببینند که جوانان رشید انقلاب در دفاع از ولی فقیه جان خود را فدا کردند.

وی با اشاره به اینکه من این مکان‌ها را به عنوان روستا یا قریه نمی‌شناسم، بلکه در فرهنگ خودم این مکان‌ها را مقدس می‌دانم، زیرا در این مکان‌ها گناه و معصیت کمتر رخ می‌دهد، بیان کرد: این‌گونه مکان‌ها حاجت می‌دهند و قابل احترام هستند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه در خصوص اجرای طرح مدیریت کیفیت پلیس پیشگیری ناجا «مکنا» گفت: معتقدیم با اجرای مکنا بخش عمده‌ای از رضایتمندی مردم از پلیس فراهم می‌شود.

رادان با بیان اینکه پلیس پیشگیری به واسطه حجم، گستردگی، ارتباطات مردمی و تنوع ماموریت‌ها یکی از پلیس‌های تخصصی بزرگ ناجا محسوب می‌شود، گفت: در سنوات گذشته بحث کلانتری و پاسگاه‌ها که در حوزه استحفاظی پلیس پیشگیری قرار داشت، همواره مورد توجه فرمانده‌هان نیروی انتظامی بود، به گونه‌ای که موضوع کلانتری و پاسگاه‌ها و همچنین ارتقا ساختار سازمانی، ساماندهی کلانتری‌ها، مدیریت تعالی رفتار در ماموریت‌های پلیس پیشگیری گنجانده می‌شده و همواره مورد توجه فرماندهان گذشته نیز بود. 

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه طرح مدیریت کیفیت پلیس پیشگیری ناجا «مکنا» در سال گذشته کلید خورده، گفت: به دلیل میزان خدماتی که در این پلیس ها متوجه مستقیم مردم است و همچنین تعداد مراجعه کنندگانی که به پلیس پیشگیری مراجعه می‌کنند، در هیچ جای پلیس وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه چهار وظیفه برای اجرایی این طرح تعریف شده اظهار داشت: به دلیل اهمیت اجرای این طرح و همچنین تاثیری که اجرای این برنامه می‌تواند در تعالی کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و همچنین افزایش میزان رضایتمندی مردم داشته باشد، اجرای این برنامه در دستور کار ناجا قرار گرفته است.

رادان با اظهار اینکه بحث استانداردسازی رفتاری پرسنل با مردم جزو این طرح است، تصریح کرد: در بحث مکنا موضوعات و مولفاتی در حال انجام است که یکی از این موضوعات بحث خوشایندسازی در محیط کار در کلانتری‌ها و پاسگاه‌هاست به گونه‌ای که هم ماموران پلیس شاغل در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و همچنین مراجعه کنندگان احساس راحتی داشته باشند.

وی توجه به فضای کلانتری و همچنین مبلمان کلانتری را یکی دیگر از مولفه‌های خوشایندسازی در محیط کار کلانتری و پاسگاه‌ها دانست و گفت: اصلاح فرآیند سیستم‌های متعدد در کلانتری‌ها یکی دیگر از مولفه‌های موثر در اجرای طرح مکنا است.

عملیات غرورآفرین فتح خرمشهر در دهه دوم اردیبهشت ماه سال 1361 آغاز شد و در سوم خرداد ماه همان سال به پیروزی رزمندگان اسلام منجر شد که سردار شهید سعادت مدهنی، سردار شهیدعلی اکبر مدهنی،شهیدان الله مراد فرهادی، هاشم مهرزاده، علیدوست پاپی، جعفرزاده، کشوری از جمله سرداران و فرماندهان و رزمندگان شهید این منطقه در عملیات آزادسازی خرمشهر هستند.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان، حبیب الله دهمرده استاندار لرستان و خانواده‌های شهدا حضور داشتند و از خانواده‌های شهدا نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/2304/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول