اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

شرکت در انتخابات حمله به خط مقدم استکبار است

امام جمعه زابل گفت: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری یعنی حمله به خط مقدم جبهه استکبار است.

شرکت در انتخابات حمله به خط مقدم استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی در خطبه‌های امروز نمازجمعه دشمن‌شکن شهرستان زابل اظهار داشت: امروز وظیفه همه ملت ایران است که گوش به فرمان رهبری و ولایت‌فقیه باشند تا از خطرات دشمن محفوظ بمانند.

وی افزود: همانطوری که پیامبران و ائمه آمدند و به ما فهماندند که جز خدای تبارک و تعالی، بندگی دیگری را نکنیم لذا امروز هم وظیفه داریم گوش به فرمان امام و ولی‌فقیه باشیم تا دشمنان بر ما حکومت نکنند.

خطیب جمعه زابل به بحث بصیرت اشاره کرد و بیان داشت: ما باید بصیر و آگاه باشیم تا اولاً دشمن را بشناسیم و ثانیاً با اطاعت از ولی‌فقیه در امر انتخابات شرکت فعالی داشته باشیم.

طباطبایی تصریح کرد: امروز سفارش ولی‌فقیه، شرکت در انتخابات آتی است و شرکت در انتخابات یعنی حمله به خط مقدم استکبار و دیگر دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران.

وی گفت: آگاه باشیم زیراکه دشمنان ما امروز به ویژه آمریکا و انگلیس با رادیوهای بیگانه خود سمپاشی می‌کنند تا مردم ایران را از شرکت در انتخابات منحرف سازند.

امام جمعه زابل افزود: رادیوهای بیگانه‌نشین در خدمت انگلیس و دشمن قرار دارند ما باید آگاه و هوشیار باشیم و به حرف‌های آنان گوش ندهیم و توجه نکنیم.

طباطبایی بیان کرد: هر شناسنامه‌ای که در انتخابات شرکت کند به منزله تیری در چشم دشمنان نظام و انقلاب است.

وی متذکر شد: از شما مردم فهیم و همیشه در صحنه زابل می‌خواهم با آگاهی و بصیرتی که نسبت به رهبری و ولایت‌فقیه دارید همچنان ولایتمدار بوده و با شرکت گسترده در انتخابات، دشمنانی که پشت مرزها کمین کرده‌اند را مأیوس سازید.

امام جمعه زابل در ادامه فرارسیدن میلاد خجسته و با سعادت امام جواد (ع) را به همه دوستداران آن حضرت تبریک و تهنیت گفت.

انتهای پیام/75002/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول