اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 – 129

مازندرانی: قانون‌مداری و رعایت اخلاق انتخاباتی نیاز امروز کشور است

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‎های گلستان گفت: یکی از مسائلی که این روزها همه آحاد مردم و کاندیدا باید به آن توجه ویژه داشته باشند، قانون‌مداری و رعایت اخلاق انتخاباتی است.

مازندرانی: قانون‌مداری و رعایت اخلاق انتخاباتی نیاز امروز کشور است

حجت‎الاسلام حسن‎علی مازندرانی در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: یکی از مسائل مهمی که این روزها همه افراد جامعه به آن توجه می‎کنند و به نوعی افکار عمومی و اخبار رسانه‎ها به آن معطوف است موضوع انتخابات و تائید صلاحیت کاندیداهاست.

وی ادامه داد: در این راه یکی از موضوع‎هایی که تمامی آحاد جامعه باید به آن توجه داشته باشند قانون‌مداری و رعایت اخلاق انتخاباتی است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‎های گلستان تصریح کرد: ما در دنیا کشوری هستیم که دنیا ما را به عنوان الگوی خود قرار داده است و این الگو بودن به خاطر داشتن ویژگی‎هایی همچون داشتن شعور، پایبندی و احترام گذاشتن به قانون است؛ پس باید با عمل کردن به آن این ویژگی را به نمایش بگذاریم.

حضور پرشور و انتخاب فرد اصلح موضوع‎های با اهمیت و حساس این انتخابات است

مازندرانی تاکید کرد: یک مومن نباید در هیچ زمینه‎ای افراط و تفریط داشته باشد زیرا در دین ما و تاکید قرآن این است که افراط و تفریط از نظر اسلام محکوم است.

وی ابراز داشت: جایگاه ریاست جمهوری و انتخابات ریاست جمهوری که با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان شده است و دو مسئله حضور باشکوه و پرشور در صحنه انتخابات و انتخاب فرد اصلح و شایسته از جمله مسائلی است که اهمیت و حساسیت این انتخابات را دو چندان می‎کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‎های گلستان خاطرنشان کرد: حضور مردم که در تمامی انتخابات‎ها از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار بوده، هست و خواهد بود و انتخاب فردی که بتواند کشور را با همین سرعت و حتی با سرعت بیشتری به سمت جلو و پیشروی به سوی موفقیت‎ها به پیش ببرد از موضوع‎های مهم این انتخابات است.

کشور امروز به فردی نیاز دارد که گره‎ای از گره‎‎های مشکلات مردم باز کند

وی افزود: کشور امروز به یک فردی نیاز دارد که بتواند کشور را در عرصه‎های مادی و معنوی به پیش ببرد، عزت مردم را بالاتر ببرد و اوضاع معیشتی و زندگی مردم را بهتر کند و به نوعی گره‎ای از گره‎های زندگی مردم را باز کند و مشکلات را سامان بخشد.

مازندرانی متذکر شد: کشور و نظام ما نسبت به گذشته خیلی پیشرفت کرده و در وضعیت بهتری قرار دارد اما ما مردم و کشوری هستیم که شایسته تمام خوبی‎ها هستیم و این وعده خداوند است که امت پیامبر(ص) را بهترین امت قرار داده است.

انتهای پیام/83004/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول