اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر:

دشمنان نگران ورود ایران به فاز مصونیت در انتخابات هستند

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: دشمنان خارجی و در رأس آنها آمریکا به شدت نگران ورود ایران اسلامی به فاز مصونیت در انتخابات هستند.

دشمنان نگران ورود ایران به فاز مصونیت در انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، فتح‌الله جمیری صبح امروز در دیدار با خانواده پاسداران برازجان اظهار کرد: امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است و باید با شرکت بی‌نظیر در انتخابات همانند سال‌های گذشته بهترین انتخابات را برگزار کنیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های پاسداران افزود: اگر می‌خواهیم پاسدار واقعی باشیم باید خودمان را بسازیم، اصلاح کنیم و خودسازی را مورد توجه قرار دهیم و سپس برای ساختن جامعه تلاش کنیم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطر نشان کرد: انتخابات خرداد‌ماه اهمیت و حساسیت ویژه‌ای دارد و مشارکت بالای مردم در این انتخابات موجب خلق حماسه‌ای عظیم می‌شود.

جمیری تصریح کرد: دشمنان به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام اسلامی هستند و قصد دارند انتخابات را کمرنگ کنند که البته حضور مردم توطئه آنها را خنثی می‌کند.

وی با بیان اینکه دشمنان نگران مصونیت ایران در انتخابات هستند، اضافه کرد: دشمنان خارجی و در رأس آنها آمریکا به شدت نگران ورود ایران اسلامی به فاز مصونیت در انتخابات هستند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: به اعتقاد دشمنان، اگر ایران انتخابات را با موفقیت انجام دهد و وارد فاز مصونیت شود، قدرتش به جایی می‌رسد که دیگر قابل کنترل نخواهد بود و به همین دلیل برای ممانعت از مصونیت ایران در انتخابات تلاش می‌کنند.

جمیری اضافه کرد: انتخابات شوراهای شهر و روستا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم باید با بصیرت و هوشیاری در انتخابات حاضر شوند.

فرمانده سپاه دشتستان نیز اظهار کرد: بسیجیان همواره در دفاع از ارزش‌ها و نظام اسلامی پیشتاز بوده‌اند و هر زمان نیاز بوده شاهد حضور بسیجیان هستیم.

احمد عالی در این آیین از 2 نفر از پاسداران که به افتخار بازنشستگی نائل شده ‌بودند تقدیر و مطالبی در مورد فعالیت‌های بسیج و سپاه عنوان کرد.

حسن مشتاقی سرپرست بانک انصار استان بوشهر نیز در این مراسم خدمات بانک انصار استان بوشهر را تشریح کرد.

انتهای پیام/2452/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول