اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور دامغان خبر داد

برگزاری ویژه برنامه‏های انتخاباتی در دانشگاه پیام نور دامغان

رئیس دانشگاه پیام نور دامغان از برگزاری ویژه برنامه‏های انتخاباتی در دانشگاه پیام نور دامغان در آستانه دو انتخاب بزرگ ملت ایران خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه‏های انتخاباتی در دانشگاه پیام نور دامغان

علی پریمی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان گفت: دانشجویان در خلق حماسه سیاسی 24 خرداد نقش فراوانی دارند و باید این نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

رئیس دانشگاه پیام نور دامغان اظهار داشت: دانشجویان و دانشگاهیان همانند دیگر اقشار جامعه در تمام عرصه‏های سیاسی و اجتماعی حضور و مشارکتی فعال دارند و یک بار دیگر این حضور و مشارکت خود را در پای صندوق های اخذ رأی در روز 24 خرداد به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: با حضور مردم در انتخابات باید بهترین فرد را انتخاب و بالاترین مقام اجرایی کشور را در اختیار انسان اصلح قرار داد.

رئیس دانشگاه پیام نور دامغان اضافه کرد: انتخاب فرد اصلح با حضور و مشارکت فعال مردم شکل می‏گیرد و از این جهت باید در انتخابات فعالانه مشارکت کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: رئیس جمهور در عرصه‏های بین‏المللی از جایگاه والایی برخوردار است و هر چه با آرای بالاتری انتخاب شود، احترام و عزت ملت ایران در کل جهان افزایش پیدا می‏کند.

رئیس دانشگاه پیام نور دامغان افزود: رئیس جمهور با انتخاب میلیونی ملت ایران بهتر از گذشته از مقام و جایگاهی در شأن کشورمان در عرصه‏های بین‏المللی برخوردار می‏شود.

پریمی یادآور شد: رئیس جمهور باید از توانایی و اراده بالایی در اداره اجرایی کشور برخوردار باشد؛ ما باید رئیس جمهوری را انتخاب کنیم که از توانایی و اراده بالایی در عرصه داخلی و بین‏المللی بهره‏مند است.

وی افزود: یکی از معیارهایی که رئیس جمهور باید دارا باشد، تابع قانون و مردمی بودن است و داشتن چنین معیارهایی رئیس جمهور را می‏تواند در رسیدن به اهدافش در برنامه‏ها کمک و یاری کند.

رئیس دانشگاه پیام نور دامغان گفت: امیدواریم ملت فهیم ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی خود بتوانند رئیس جمهوری مردمی و تابع قانون را انتخاب کنند و با این انتخاب درست ، حماسه سیاسی را در 24 خرداد خلق کرده و به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/2249/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول