اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

حضور باشکوه مردم در انتخابات با جامعه هنرمند تجلی می‌یابد

معاون فرهنگی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: مردم به جامعه هنرمند علاقه دارند بنابراین حضور پرشور در انتخابات می‌تواند با تشویق یک هنرمند بیشتر تجلی یابد.

حضور باشکوه مردم در انتخابات با جامعه هنرمند تجلی می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی اسماعیلی در جمع اصحاب فرهنگ و هنر و قرآن استان در مجتمع‌ خاتم‌الانبیا (ص) این شهر با اشاره به حماسه 88، حضور مردم در دفاع از ولایت فقیه و آرمان‌های امام راحل و انقلاب را گسترده خواند.

وی اظهار کرد: نباید اجازه دهیم که دشمنان با حواشی‌سازی و دروغگویی بار دیگر در صدد آشوب‌اندازی در جامعه باشند و موظف هستیم تا با حضور حماسی در انتخابات قدرت خود را به منصه حضور بگذاریم.

این مسئول با اشاره به اینکه برای انتخاب اصلح باید از راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب بهره گیریم، اذعان کرد: امروزه ولایت فقیه در رأس نظام هستند و با اعلام معیارها و شاخص‌های فرد اصلح ما را هدایت می‌کنند و معتقدند که رئیس جمهور باید فردی انقلابی، مومن و جهادی باشد و در مقابله با مشکلات پایداری کند.

وی انقلاب را برگرفته از قیام عاشورا دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران متکی به قرآن و اهل بیت (ع) است و امروزه در میادین داخلی و بین‌المللی به‌خوبی شاهد اتحاد و انسجام تمام اقشار هستیم.

اسماعیلی با تصریح براینکه نظام جمهوری اسلامی به واسطه داشتن چنین ملتی باید برخود ببالد، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی حق دارد به‌خود ببالد زیرا ملت آن به طور متوسط هر سال یک حماسه سیاسی را آفریده که در دنیا نظیر ندارد.

وی نقش هنرمندان در تجلی هر چه بیشتر حضور مردم در انتخابات را مهم خواند و یادآور شد: مردم جامعه هنرمند را دوست دارند بنابراین حضور پرشور در انتخابات می‌تواند با تشویق یک هنرمند بیشتر تجلی یابد.

معاون فرهنگی وزیر ارشاد انتخابات را نمایشگاهی از غیرت و عظمت ملت ایران اسلامی دانست و متذکر شد: امام راحل فرمودند مردم ما از مردم حجاز در زمان پیامبر (ص) بهتر و وفادارتر هستند و این زیبنده مردم غیور ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه انتخابات یک آزمون الهی است، خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم تا تلاش کنیم از نظر داخلی و بین‌المللی از این آزمون سربلند بیرون آییم و شیرین‌ترین حضور سیاسی خود را در حمایت از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی رقم بزنیم.

انتهای پیام/2300/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول