اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه شاهرود:

میزان تقوای کاندیداها بررسی شود / نامزدها برای خواسته‌های نفسانی خود وارد انتخابات نشوند

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شاهرود با بیان اینکه باید میزان تقوای کاندیداها در انتخاب آنها بررسی شود، گفت: نامزدها برای خواسته‌های نفسانی خود وارد انتخابات نشوند.

میزان تقوای کاندیداها بررسی شود / نامزدها برای خواسته‌های نفسانی خود وارد انتخابات نشوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام علی عبدالهیان پیش از ظهر امروز در گردهمایی بصیرتی و روشنگری که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع شهر رویان برگزار شد، با اشاره به برهان نظم خداوند اظهار داشت: خداوند متعال این دنیا را با برنامه و نظم دقیق و منحصر به فردی آفریده است که همه تابع قوانین این جهان هستند و دخل و تصرفی نمی‌توان در کلیات آن کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اظهار داشت: افرادی که مسئولیتی در این کشور دارند باید بدانند که در برابر خدا، امام و شهدا و این ملت بزرگ مسئول هستند و باید فردای قیامت جوابگوی اعمال و رفتار خود باشند.

استاد حوزه و دانشگاه شاهرود خاطرنشان کرد: کسانی که با سرنوشت مردم بازی می‌کنند، از بی‌تقوایی آنهاست و باید بدانیم که یکی از مسیرهای رسیدن به تعالی تقواست.

وی تاکید کرد: باید ابتدا به تقوای افراد توجه کنیم و ببینیم این‏هایی که کاندیدا می‌شوند آیا تقوا دارند و برای رضای خدا می‌خواهند وارد صحنه شوند یا برای رضای خود و خواسته‌های نفسانی خودشان است.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شاهرود خاطرنشان کرد: شاخص‌ها و ملاک‌های فرد اصلح را مقام معظم رهبری و قانون اساسی مشخص کرده‌اند و ما باید افراد را با این معیارها اندازه‌گیری و اصلح را انتخاب کنیم.

عبدالهیان بیان داشت: باید کسی را انتخاب کنیم که پایبند خون شهدا و امام راحل و عزت و شرف این کشور باشد و تلاش کند که این کشور پیشرفت کند.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) شاهرود خاطرنشان کرد: مردم ما برای هدف بزرگی انقلاب کرده‌اند و برای رسیدن به آن هدف از دل و جان تلاش کنند، همانطور که تاکنون همینطور بوده و خواهد بود.

وی افزود: اگر بخواهیم این پرچم به دست صاحب اصلی حضرت حجت برسد، باید همیشه در صحنه حضور داشته باشیم؛ چرا که دشمنان می‌خواهند ما را از رسیدن به هدف بلندمان بازدارند.

عبدالهیان تصریح کرد: باید همه با هوشیاری و بصیرت و گوش به فرمان ولایت بودن در صحنه انتخابات که به فرموده ایشان حماسه سیاسی است، حضور یافته و دوباره چشم بداندیشان را کور و عزت کشورمان را دوچندان کنیم.

انتهای پیام/2249/ت30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول