اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دامغان:

مسئولان مواظب توطئه کوردلان در انتخابات باشند / خلق حماسه نیاز به بصیرت دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دامغان گفت: مسئولان باید در این برهه حساس مواظب توطئه کوردلان در انتخابات بوده و در نظر داشته باشند که خلق حماسه نیاز به بصیرت دارد.

مسئولان مواظب توطئه کوردلان در انتخابات باشند / خلق حماسه نیاز به بصیرت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‌الاسلام مهدی مقری پیش از ظهر امروز در نشست بصیرتی که در حسینیه شهرک ولیعصر دامغان برگزار شد، ضمن تهنیت به مناسبت آغاز ماه رجب، ماه بندگی خداوند اظهار داشت: رجب ماه بزرگی است که خداوند پاداش‌ها را در این ماه دوچندان و انسان را از گناه پاک می‌کند.

وی فلسفه وجودی ماه رجب را بهانه‌ای دانست تا انسان دست از معصیت برداشته و به دنبال کار نیکو برود و خود را برای میهمانی خدا آماده سازد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دامغان در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع انتخابات و لزوم ارتقای بصیرت مردم بیان کرد: باید با حضور حداکثری در انتخابات و خلق حماسه سیاسی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنیم.

مقری اضافه کرد: انتخابات تجلی‌گاه خلق حماسه است؛ بنابراین باید با حضور پرشور در انتخابات هیبت خود را بار دیگر به رخ کوردلان و دشمنان ایران اسلامی بکشیم.

وی افزود: حماسه از به وجود آوردن یک پدیده عادی فراتر و یک فرآیند خارق‌العاده و خارج از عادت است و بسته به شرایط خاص، انسان در آن تصمیم می‌گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دامغان حرکت عظیم کربلا را یک حماسه بزرگ دانست و گفت: در تاریخ اسلام، حماسه‌ای همانند روز عاشورا تکرار نخواهد شد.

مقری ادامه داد: با حضور حداکثری خود و انتخاب اصلح می‌توانیم خالق حماسه‌ای جاوید و ماندگار باشیم و ثابت کنیم که سرنوشت آینده کشور برای ما مهم است و نمی‌گذاریم قدرت به دست افراد بیگانه بیفتد.

وی با بیان اینکه دشمنان و مستکبران از حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات می‌ترسند، گفت: مردم با بصیرت و روحیه جهادی که دارند، این ترس را بر اندام آنها خواهند افکند.

انتهای پیام/74004/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول