اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ایلام در مجلس:

انتخابات 24 خرداد آزمون بزرگی برای ملت و مجریان است

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، شیروان چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات 24 خرداد آزمون بزرگی برای ملت و مجریان است.

انتخابات 24 خرداد آزمون بزرگی برای ملت و مجریان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، احمد شوهانی ‌در همایش بزرگ ناظران و سرناظران انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان ایلام اظهار داشت: گسترده‌ترین انتخابات در استان ایلام برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در استان ایلام سه انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا برگزار می‌شود.

این نماینده مجلس اضافه کرد: هر سه انتخابات از اهمیت خاصی برخوردار بوده و هیچکدام بر دیگری ارجحیت ندارد.

شوهانی تصریح کرد: به اعتقاد من انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به تناسب دو انتخابات دیگر گسترده‌ترین انتخابات است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، شیروان چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در جای جای کشور کاندیدا داریم و کاندیداها خود را در معرض رای و انتخاب مردم قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: ملاک برای ناظران و مجریان انتخابات باید قانون باشد و ماهم به عنوان ناظران انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به قانون پایبند هستیم.

این نماینده مجلس و رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان ایلام اضافه کرد: من قانون را در عمل و نه در شعار در این انتخابات محقق خواهم کرد و در این موضوع شکی وجود ندارد.

شوهانی تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی سالی یک انتخابات برگزار می‌شود و من به خوبی از چالش‌های برگزاری انتخابات آگاه هستم و اکنون در استان ایلام چالش‌ها را شناسایی کرده و تذکرات لازم نیز به مجریان داده شده است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، شیروان چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی گفت: ما به عنوان ناظر در اجرای انتخابات دخالت نداشته اما بر اساس مرّ قانون نظارت دقیقی خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه انتخابات 24 خرداد آزمون بزرگی برای ملت و مجریان است،ادامه داد: همه باید در راستای خلق حماسه سیاسی تلاش کنند.

انتهای پیام/2246/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول