اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان بسیج ورامین مطرح شد

عدم پشتیبانی بسیج از گروه‌ها و اشخاص در انتخابات

همایش مشترک ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان ورامین با حضور مسئولان ارشد شهرستان برگزار شد.

عدم پشتیبانی بسیج از گروه‌ها و اشخاص در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، همایش مشترک ائمه جمعه و جماعت و فرماندهان حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج شهرستان ورامین با حضور آیت‌الله سیدمرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، سیدجمال جلیلی سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین و جمع کثیری از روسای ادارات، نهادها و ارگان‌های شهرستان، ائمه جماعات مساجد و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج شهرستان ورامین در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار شد.

سپاه از هیچ گروه یا شخصی پشتیبانی نمی‌کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین در این همایش پس از قرائت تفاهم‌نامه بین سپاه و ستاد ائمه جماعات گفت: امید آن را داریم تا از این پس بین ستاد ائمه جمعه و جماعات و سپاه همکاری و همدلی‌های بیشتری را شاهد بوده تا دستورات رهبر در ارتباط با مسائل مختلف به بهترین شکل ممکن عمل شود.

مرتضی مومنی‌فر اظهار داشت: خدا را شاکریم که تا به امروز با این حال که بالغ بر 70 درصد پایگاه‌های بسیج سپاه ناحیه ورامین، در مساجد برپا و بدون هیچ مشکلی با یکدیگر همکاری‌های لازم را داشته‌اند.

وی در مورد شایعه حضور سپاه در انتخابات گفت: سپاه از هیچ گروه یا شخصی پشتیبانی نمی‌کند و اینکه می‌گویند سپاه حامی فلان کاندیدای شورای شهر می‌باشد دروغ کذب بوده و یکی از اصلی‌ترین دلایل سکوت بنده برای قبل از انتخابات نیز همین است، بسیج و سپاه در زمینه انتخابات تنها در دو زمینه وارد عمل می‌شود که اولین آن تشویق مردم و بسیجیان برای حضور حداکثری در انتخابات است تا بتوانیم شور انتخاباتی مد نظر رهبر را جامه عمل بپوشانیم.

مومنی‌فر عنوان کرد: زمینه دوم ورود سپاه به انتخابات نشان دادن پیدا کردن کاندید اصلح از طریق سخنرانی افراد برجسته کشوری و لشگری که به دعوت سپاه به شهرستان آمده و در محافل مختلف با مردم صحبت می‌کنند، که باز هم باید این را یاد آور شود که هیچ کدام از مسئولان سپاه ناحیه ورامین در این محافل سخنرانی نمی‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین در ادامه با بیان اینکه همدلی و همکاری فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج با مساجد باید افزایش یابد، بیان داشت: محور این همکاری‌ها امام جماعت مسجد است.

بسیجیان با رهنمود روحانیون مساجد در برابر دشمنان بایستند

رئیس جدید مرکز رسیدگی به امور مساجد شهرستان ورامین نیز در ادامه این همایش طی سخنانی گفت: باید وحدت بین آحاد مردم و سازمان‌های مختلف این نظام مقدس بیش از پیش برقرار شود زیرا تفرقه باعث از بین رفتن قدرت بین این سازمان‌ها شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا ساورعلیا با اشاره به حرکت های انقلابی ائمه جماعات مساجد با همکاری نمازگزاران گفت: در روزهای قبل از انقلاب مردم محله‌های مختلف به رهبری امام جماعت آن مسجد به قیام برخواستند که در نهایت منجر به پیروزی انقلاب شد، همه اقشار آن روز بدون چون و چرا با تمام قدرت گوش به فرمان رهبر آن زمان، امام خمینی (ره) بودند که انقلاب توانستند پیروز شود که امروز نیز به آن اتحاد نیازمند هستیم تا در مقابل هزینه‌ها و عملکرد دشمن ایستاده و پیروز شویم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز ما به دستان رهبر عزیزمان زیر پرچم حضرت علی (ع) قرار گرفته‌ایم و به این سربازی افتخار می‌کنیم و افتخار می‌کنیم که مقام معظم رهبری توانسته به شکلی در مقابل دشمنان ایران بایستند که دشمنان ناچار به افزایش فشار خود در این زمان حتی بیشتر از زمان رهبری امام خمینی (ره) شده‌اند.

مسئول اداره امور مساجد شهرستان ورامین گفت: امروز نیز باید همانند قبل از انقلاب بسیجیان با حضور در مساجد و رهنمود گرفتن از روحانیون مساجد در مقابل دشمنان نظام ایستاده و از رهبر و نظام دفاع کنند.

وی گفت: امروز در سوریه شاهد آن هستیم که بعد از مدت‌ها به این نتیجه رسیدند که همانند جمهوری اسلامی ایران از جوانان و متعهدان شهر کمک گرفته و روحانیون نیز آنها را راهنمایی کنند تا بتوانند در مقابل دشمنان اسلام ایستاده و از حرم‌های شریفه به خصوص حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) دفاع کنند.

بسیجیان با تمام وجود در راه احیاء امر به معروف و نهی از منکر گام بردارند

امام جمعه موقت ورامین به‌عنوان سخنران پایانی این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رجب گفت: همان‌طور که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند «محال است که دو پیامبر از تمام پیامبران با یکدیگر اختلاف داشته باشند»، ما نیز باید در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این وحدت را پیشه گرفته و از اختلافات دور بمانیم زیرا مسلماً یک طرف اختلاف شیطان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی خاطرنشان کرد: برای جوانان چه جایگاهی بهتر از بسیج و چه زمینه‌ای بهتر از مسجد که بتوانند در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن فعالیت کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با اشاره به امر به معروف و نهی از منکر گفت: گفته‌اند که مثل امر به معروف و نهی از منکر در مقابل مابقی فرایض مثل دریا به قطره است که باید این فریضه را با حضور و برنامه‌ریزی بسیجیان در مساجد در بین خواهران و برادران احیا کنیم و آن را جهت دهیم که در برابر دشمنی که قصد گرفتن دین ما را دارد باید بایستیم.

این مسئول از تمام مردم به‌ویژه بسیجیان خواست با تمام وجود در راه احیاء امر به معروف و نهی از منکر که از فرائض بسیار مهم دین مبین اسلام است گام بردارند.

انتهای پیام/2462/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول