اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه دامغان ایجاد شد

«خیابان یازدهم» به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه دامغان از راه‏اندازی «خیابان یازدهم» به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این دانشگاه خبر داد.

«خیابان یازدهم» به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

علی‏اکبر هاشمی‏برزآبادی امروز درگفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: راه‏اندازی خیابانی در دانشگاه دامغان با این عنوان با هدف ایجاد شور و نشاط بین دانشجویان و ایجاد مشارکت این قشر در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری ایجاد شده است.

وی یادآور شد: ایجاد تریبون آزاد با موضوع «ایران در سالی که گذشت»، یکی از برنامه‏های جنبی خیابان یازدهم در دانشگاه دامغان است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه دامغان اضافه کرد: تریبون آزاد در زمینه‏هایی چون قاهره 313، مذاکره آلماتی، ارسال موجود زنده به فضا، 22 بهمن 91، ایران هسته‏ای، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تلاطم اقتصادی، شکار پهباد، اجلاس نم و . . . بوده که دانشجویان با حضور در این تریبون آزاد دیدگاه‏ها و نقطه‏نظرات خود را آزادانه بیان می‏کنند.

هاشمی‏برزآبادی افزود: تریبون آزاد در دانشگاه دامغان با همراهی و همکاری حوزه بسیج دانشجویی ولایت این دانشگاه راه‏اندازی شده است.

وی به بحث اهمیت انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره داشت و گفت: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار بوده و از جهتی دیگر، این انتخابات یک انتخابات ملی بوده و در سطح داخلی و بین‏المللی دارای اهمیت فراوانی است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه دامغان تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا این دوره از انتخابات با حضور و مشارکت همه آحاد از جامعه به ویژه دانشجویان فهیم برگزار و یک بار دیگر توطئه‏ها وترفندهای دشمنان خنثی و نقش بر آب شود.

هاشمی‏برزآبادی همچنین از آمادگی این دانشگاه در میزبانی از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از تأیید صلاحیت برای ایراد سخنرانی و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ خبر داد.

انتهای پیام/2249/‌ش‌20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول