اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی خبر داد

واگذاری برق به 19 هزار مشترک در خراسان جنوبی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از واگذاری برق به 19 هزار مشترک جدید در خراسان جنوبی خبر داد.

واگذاری برق به 19 هزار مشترک در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی محمد‌علی ضامن در دوازدهمین همایش سالانه ایمنی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار کرد: در سال گذشته با رعایت اصول و ضوابط ایمنی توسط همکاران، پیمانکاران و مشترکین کمترین حادثه را در حوزه برق سطح استان داشته‌ایم و دوازدهمین همایش ایمنی تحت عنوان "شکر ایمنی" با حضور کلیه پرسنل و مدیران شرکت در آینده برگزار می‌شود.

وی اذعان داشت: از برنامه‌های اصلی این شرکت انسجام و وحدت به ویژه در مسائل ایمنی و حفاظتی است.

اجرای اصل 44 در شرکت‌های توزیع برق

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اشاره به تغییر ساختار شرکت و اجرای اصل 44 در شرکت‌های توزیع برق ادامه داد: در حال حاضر بحث‌های مالکیتی و اقتصادی مربوط به شرکت صبا و بحث‌های حاکمیتی و فنی مربوط به شرکت توانیر است.

ضامن اضافه کرد: نیروهای شرکتی که از سال 86 به قبل فعالیت داشته‌اند در سال جاری به احتمال زیاد تبدیل وضعیت می‌شوند.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی برای مدیریت پیک‌ سال جاری گفت: تمامی پرسنل و مدیران شهرستان‌ها باید برنامه‌ریزی و تلاش کنند تا پیک مصرف مانند سال‌های گذشته از برنامه تعریف شده و ابلاغ شده به شهرستان‌ها عبور نکند.

واگذاری برق به 19 هزار مشترک در خراسان جنوبی

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تصریح کرد: انتخابات آینده به صورت سیستمی انجام می‌شود و تأمین برق مطمئن در تمام محل‌های اخذ رأی از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین پرسنل شرکت توزیع برق در همه نقاط خراسان جنوبی باید تمام تلاش خود را برای تأمین برق مورد نیاز در زمان انتخابات و همچنین در زمان تبلیغات به کار گیرند.

ضامن با بیان اینکه واگذاری 19 هزار مشترک در سال گذشته در استان انجام شده است، افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی این رقم رکوردی است که توسط شرکت در سال گذشته کسب شده است.

وی ادامه داد: الحاق طبس با 33 هزار مشترک خود به خراسان جنوبی و ایجاد چارت سازمانی برای دو شهرستان تازه تأسیس خوسف و زیرکوه برنامه‌ریزی‌های زیادی را می‌طلبد که باید در سال جاری مورد توجه قرار داد.

استقرار سیستم GIS زمینه‌سازی برای اجرای اصل 44 است

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از استمرار باکیفیت سیستم OHSAS، کاهش تلفات برق از 7.32 به 7.2 و 210 مگاوات پیک خبر داد و خاطر نشان کرد: ادامه و استمرار و استقرار سیستم GIS، زمینه‌سازی برای اجرای اصل 44، آمادگی برای ارزیابی عملکرد شرکت توانیر و کاهش زمان انرژی‌های توزیع نشده از 42 به 35 ثانیه در روز به ازای هر مشترک از برنامه‌های اصلی سال جاری شرکت توزیع برق خراسان جنوبی است.

در پایان این همایش از 28 نفر از پرسنل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی که در سال گذشته به عنوان نمونه شناخته شده‌اند و همچنین از کلیه همکارانی که در طرح ضربتی خدمت‌رسانی ایمن که منجر به اجرای 11 کیلومتر شبکه فشار متوسط در طول چهار روز شد، نقش داشته‌اند، تقدیر شد.

انتهای پیام/2248/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول