اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق خراسان‌جنوبی:

روستاهای بالای 10 خانوار خراسان‌جنوبی برق‌دار می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی با بیان اینکه برق‌دار کردن روستاهای استان از اهداف اصلی این شرکت در سال جاری است، گفت: تمامی روستاهای بالای 10 خانوار استان در سال جاری برق‌دار می‌شوند.

روستاهای بالای 10 خانوار خراسان‌جنوبی برق‌دار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی، محمدعلی ضامن در یازدهمین همایش ایمنی شرکت توزیع برق خراسان‌جنوبی اظهار داشت: سال گذشته 27 روستا در خراسان‌جنوبی برق‌دار شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کاهش تلفات از 9.2 به 7.5 درصد یکی از اهداف این شرکت در سال گذشته بوده است، افزود: در این زمینه با اقدامات بسیار خوب همکاران در شرکت‌های توزیع نیروی برق هدفمان در کاهش تلفات را به 7.32 درصد رسانده‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در برنامه پنجم توسعه تلفات برق در کشور باید به 14 درصد برسد، ادامه داد: در خراسان‌جنوبی با اقدامات انجام شده این مورد در حال حاضر به 7.32 رسیده است که از میانگین برنامه پنجم توسعه جلوتر هستیم.

ضامن با اشاره به اینکه میزان خاموشی برق در کشور بالای چهار دقیقه است، تأکید کرد: در سال جاری این میزان در خراسان‌جنوبی 55 ثانیه در روز به ازای هر مشترک بوده است.

وی اظهار داشت: در سال گذشته قریب به 200 پروژه این شرکت به شکل رسمی افتتاح شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته 17 هزار انشعاب برق در استان فروش رفته است، گفت: از این تعداد 5 تا 6 هزار انشعاب مربوط به مسکن مهر بوده است.

ضامن یکی از برنامه‌های مشترک با شرکت آب منطقه‌ای را نصب کنتور هوشمند در چاه‌های کشاورزی دانست و تصریح کرد: در این زمینه در سال گذشته یک‌هزار کنتور هوشمند در چاه‌های کشاورزی استان نصب شده است.

وی ادامه داد: در سال 91 باید این تعداد به یک‌هزار و 600 کنتور هوشمند برسد و کل چاه‌های کشاورزی را هوشمند کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان‌جنوبی طرح "فهام" را یکی از طرح‌های این شرکت برای سال جاری عنوان و بیان کرد: در این زمینه کنتورهای مکانیکی به هوشمند مبدل خواهند شد.

دبیر شورای فرهنگی شرکت‌های صنعت آب و برق خراسان‌جنوبی نیز گفت: برهنگی زنان در جامعه، سوغات غرب و یک نوع بردگی مدرن است.

حجت‌الاسلام علی حسینی تمدن را از مدال‌های افتخار برای هر ملتی دانست و افزود: امروزه به اشتباه تمدن را با فرهنگ یکی می‌دانند در صورتی که این طور نیست.

وی با بیان اینکه تمدن زیر ساخت فرهنگ است، تصریح کرد: هر موضوعی قبل از نهادینه شدن نیازمند بسترسازی لازم در جامعه است.

دبیر شورای فرهنگی شرکت‌های صنعت آب و برق خراسان‌جنوبی افزود: این مهم بالاترین تاثیر را در فرهنگ‌سازی والدین به ویژه مادران می‌تواند داشته باشند.

حسینی عنوان کرد: تمام نقش‌های مهم در حوزه تربیت فرزندان جامعه که در نهایت منجر به فرهنگ اجتماعی می‌شود به دست والدین به ویژه مادران است.

وی تاکید کرد: زنان باید جایگاه خود در جامعه را بشناسند و فریب فرهنگ غرب را نخورند.

حسینی یادآور شد: حدود 17 امام جماعت در شرکت‌های صنعت آب و برق خراسان‌جنوبی فعالیت دارند.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول