اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

101 پروژه صنعت برق خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی گفت: همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 101 پروژه صنعت برق در خراسان‌جنوبی در بخش توزیع افتتاح می‌شود.

101 پروژه صنعت برق خراسان‌جنوبی افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی، محمدعلی ضامن اظهار داشت: این طرح‌ها شامل 27 پروژه برق روستایی، 23 پروژه برق شهرک روستایی، 11 پروژه احداث توسعه و تأمین برق، 18 پروژه برق‌رسانی به مسکن مهر، 11 پروژه روشنایی معابر و 11 طرح توسعه‌ای دیگر است.

وی یادآور شد: برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر 58 میلیارد و 53 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی، استانی و ملی سرمایه‌گذاری شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌جنوبی بیان داشت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 8 هزار و 819 خانوار استان از نعمت نیروی برق برخوردار می‌شوند.

ضامن گفت: ازاین پروژه‌ها 28 مورد در شهرستان بیرجند، 32 مورد در شهرستان قاینات، هفت مورد در شهرستان فردوس، 14 مورد در شهرستان نهبندان، هشت مورد در شهرستان سربیشه، شش مورد در شهرستان سرایان، سه مورد در شهرستان درمیان و سه مورد در شهرستان بشرویه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در اجرای این طرح‌ها 46.5 کیلومتر شبکه فشار متوسط، 68.9  کیلومتر شبکه فشار ضعیف و 57 پست برق احداث شده است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول