اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه تحقیقات شرکت برق خراسان‌جنوبی خبر داد

برگزاری سمینار سیستم‌های مدیریت کیفیت در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس گروه تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان‌جنوبی از برگزاری سمینار آموزشی مفاهیم سیستم‌های مدیریت کیفیت ایزو در آن شرکت خبر داد.

برگزاری سمینار سیستم‌های مدیریت کیفیت در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت برق خراسان‌جنوبی، تقی وحیدی اظهار داشت: این سمینار با همکاری شرکت توزیع برق استان خراسان‌جنوبی و شرکت فراروش صبا به عنوان مشاور در سالن کنفرانس شرکت توزیع برق استان برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این سمینار را بازآموزی الزامات استاندارد مدیریت کیفیت ایزو 9001 به منظور استقرار نسخه جدید این سیستم در مجموعه شرکت توزیع برق استان خراسان‌جنوبی عنوان کرد.

رئیس گروه تحقیقات شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان‌جنوبی ارائه موضوعاتی هم‌چون مفاهیم و تاریخچه مدیریت کیفیت، دوره‌های مختلف فعالیت‌های بشری (اعم از محصول‌گرایی، بازارگرایی، مشتری‌گرایی، و رفاه‌گرایی)، اهمیت کیفیت بر محیط زیست و ایمنی، ضرورت تمرکز بر فرآیندها به جای تمرکز بر وظایف، اصول هشت‌گانه مدیریت کیفیت، روند شکل‌گیری استانداردها و الزامات استاندارد سیستم‌های مدیریت کیفیت را از اهم موارد مطرح شده در این سمینار برشمرد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول