اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان جنوبی خبر داد

بازدید یک‌میلیون نفر از نمایشگاه‌های خراسان جنوبی در سال 91

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان جنوبی گفت: در سال گذشته بالغ بر یک‌ میلیون بازدیدکننده از تمام نمایشگاه‌های برگزار شده در این محل بازدید کرده‌اند.

بازدید یک‌میلیون نفر از نمایشگاه‌های خراسان جنوبی در سال 91

محمد‌علی مردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار کرد: در سال جاری نمایشگاه گل و گیاه در خراسان جنوبی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 19 نمایشگاه در خراسان جنوبی برگزار شده است، اذعان داشت: این نمایشگاه‌ها در دو قالب نمایشگاه‌های تخصصی و غیر تخصصی بوده است.

نمایشگاه فروش بهاره بیشترین تعداد بازدیدکننده را داشت

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان جنوبی به تعداد بازدیدکنندگان نمایشگاه‌های بین‌المللی اشاره کرد و افزود: در سال گذشته بالغ بر یک ‌میلیون بازدیدکننده از تمام نمایشگاه‌ها بازدید کرده‌اند.

مردانی گفت: بیشترین تعداد بازدیدکنندگان مربوط به نمایشگاه‌های غیرتخصصی، نمایشگاه‌ فروش بهاره و نمایشگاه تخصصی مبلمان و لوستر بوده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه‌های تخصصی برگزار شده در سال گذشته شامل نمایشگاه گل و گیاه، مبلمان و لوستر، کشاورزی، ماشین‌‌‌‌آلات، دام و طیور، صنعت ساختمان سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، خودرو و صنایع وابسته، لوازم خانگی، فرش تابلو‌ فرش و اقتصادی بازرگانی، صنعت ساختمان و نان شیرینی بوده است.

بازدید 50 هزار نفر از نمایشگاه لوازم خانگی

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان جنوبی ادامه داد: از نمایشگاه‌های تخصصی برگزار شده بیشترین تعداد بازدیدکنندگان مربوط به نمایشگاه مبلمان، لوستر و نمایشگاه لوازم خانگی بوده است.

مردانی اضافه کرد: نمایشگاه مبلمان لوستر و نمایشگاه لوازم خانگی هر کدام 50 هزار نفر بازدیدکننده داشته است و مجریان آن به ترتیب پاسارگاد کویر و مؤسسه هماوران مشرق‌زمین بوده‌اند.

وی افزود: نمایشگاه‌های غیرتخصصی شامل مشاغل بومی، جشنواره مهر، سوغات و هدایا، ضیافت، پاییزه، طراحی مد و لباس ایرانی، اقوام ایرانی، کتاب، بهره‌وری و فرصت سرمایه‌گذاری و بهاره است.

نمایشگاه بهاره 300 هزار نفر بازدیدکننده داشت

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان جنوبی متذکر شد: بیشترین بازدیدکنندگان از نمایشگاه‌های غیر تخصصی مربوط به نمایشگاه بهاره با 300 هزار نفر بازدیدکننده و مجری برگزاری این نمایشگاه امور صنفی است.

مردانی یادآور شد: در نمایشگاه‌های مختلف از تمام نقاط کشور شرکت‌کنندگانی حضور دارند که به عرضه محصولات خود می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: بیشترین تعداد نمایشگاه‌های خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شده است.

انتهای پیام/2248/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول