اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های‌ بین‌المللی همدان خبر داد

اسکان 4 هزار مسافر نوروزی در سایت نمایشگاه بین‌المللی همدان

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های‌ بین‌المللی استان همدان از استقرار و اسکان بیش از چهار هزار مسافر و گردشگر نوروزی در سایت این نمایشگاه خبر داد.

اسکان 4 هزار مسافر نوروزی در سایت نمایشگاه بین‌المللی همدان

محمدرضا بیاناتی در گفت‌وگو با خبرنگار  فارس در همدان اظهار داشت: با هماهنگی ستاد تسهیلات نوروزی استان همانند چند سال گذشته مجموعه سالن‌های نمایشگاهی سایت نمایشگاه بین‌المللی همدان میزبان مسافران و میهمانان نوروزی است.

وی افزود: سایت نمایشگاه بین‌المللی همدان در فضایی عمومی بالغ بر 14 هزار مترمربع و به صورت مفید در پنج هزار مترمربع در سالن‌های الوند، هگمتانه و ابن سینا آماده ارائه خدمات به مسافران است و میهمانان دارای چادر مسافرتی به راحتی می‌توانند از فضای موجود استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان خاطرنشان کرد: سه سالن نمایشگاه مجهز به امکانات و تجهیزات از قبیل سالن سرپوشیده و غرفه‌بندی شده، مجهز به سیستم گرمایشی و نور مناسب، موکت، نمازخانه، محل پخت غذا، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ و ... است و همچنین نیروهای انتظامات، عوامل ایمنی و خدماتی نمایشگاه به صورت مستمر خدمات مورد نیاز مسافران اسکان‌یافته را ارائه می‌دهند.

به گفته وی، به منظور اطلاع دقیق و تأمین نیازهای مسافران و گردشگران، هنگام ورود به نمایشگاه پکیج حاوی نقشه کامل جغرافیایی استان و اماکن مذهبی، تاریخی و جاذبه‌های گردشگری و همچنین کارت تبریک‌های نوروزی در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌گیرد.

بیاناتی ادامه داد: بر اساس آماری که به صورت دقیق توسط همکاران اداری نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان أخذ و رصد می‌شود از روز 28 اسفندماه تا پایان وقت سوم فروردین ماه 92 بیش از 940 خانوار با جمعیت بیش از چهار هزار نفر در این نمایشگاه اسکان داشتند.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس همدان مبنی بر این‌که در قبال این امکانات مهیا شده برای میهمانان نوروزی وجهی گرفته می‌شود یا خیر، عنوان کرد: با هماهنگی و مصوبات ستاد تسهیلات نوروزی برای نصب هر چادر با هر تعداد نفرات اسکان یافته در آن، تنها مبلغ 15 هزار تومان از مسافران دریافت می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان با اشاره به این‌که جذب گردشگر مهم‌ترین مؤلفه توسعه استان است، یادآور شد: حضور توریست و گردشگر در استان می‌تواند موجبات رونق، آبادانی، اشتغالزایی و توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را فراهم سازد و امیدواریم مجموعه ستاد اسکان مسافرین نوروزی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان همدان بتواند محیطی آرام  را برای مسافران فراهم آورد.

وی با بیان این‌که از مسافران اسکان داده شده در این نمایشگاه نظرسنجی صورت گرفته است، گفت: با همکاری امور اداری و روابط عمومی و امور بین‌الملل نمایشگاه در نظرسنجی که به صورت روزانه أخذ می‌شود مسافرانی که در این فضا اسکان یافته‌اند رضایت قابل قبولی داشتند و این نظرات و پیشنهادات ما را برای خدمات‌رسانی بهتر به مسافران ترغیب و تشویق می‌کند.

انتهای پیام/89020/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول