اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 90 شرکت‌کننده داخلی و خارجی

نهمین نمایشگاه تخصصی سنگ در اصفهان گشایش یافت

پیش از ظهر امروز، نهمین دوره از نمایشگاه تخصصی سنگ، معادن و صنایع وابسته با حضور 90 شرکت‌کننده داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان راه‌اندازی شد.

نهمین نمایشگاه تخصصی سنگ در اصفهان گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هر ساله نمایشگاه‌های مختلفی در سطح بین‌المللی در اصفهان راه‌اندازی می‌شود که نمایشگاه‌های سنگ و فولاد از جمله مهم‌ترین این نمایشگاه‌ها به شمار می‌رود.

برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی سنگ در راستای ارتقای توان اقتصادی کشور و افزایش صادرات کشور و استان صنعتی اصفهان در بخش تولیدات و فرآورده‌های سنگی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

ظهر امروز، نهمین دوره از نمایشگاه تخصصی سنگ، معادن و صنایع وابسته با حضور 90 شرکت‌کننده داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان راه‌اندازی شد.

اصفهان یکی از استان‌های فعال و پویا در صنعت سنگ بوده و در حال حاضر حدود ‌هزار و 600 واحد سنگ‌بری در سطح استان اصفهان فعالیت می‌کنند.

نمایشگاه سنگ، معادن و صنایع وابسته در بخش‌های مختلفی از جمله معادن، طراحان و ساخت و ساز، عملیات تولید سنگ‌های خام، بخش‌های لجستیکی، حمل و نقل و ماشین‌آلات و تجهیزات حفاری معادن از امروز در اصفهان آغاز شده است و تا 15 اردیبهشت ماه امسال ادامه دارد.

نمایشگاه سنگ از نمایشگاه‌های تخصصی و مادر استان و جزو نمایشگاه‌های برند و معرفی شده به سازمان توسعه تجارت است و در حال حاضر 16 شرکت‌کننده از چین در بخش ابزار‌آلات و تجهیزات در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.

البته استان‌های تهران، قم، خراسان رضوی، فارس، زاهدان و مرکزی از استان‌های شرکت‌کننده در نهمین دوره از نمایشگاه سنگ، معادن و صنایع وابسته هستند که در کنار کارخانه‌ها و شرکت‌های سنگ‌بری اصفهان در این نمایشگاه حضور دارند.

انتهای پیام/63004/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول